Tas "salikta no vairākām daļām", ja. Es pagaidām neesmu dzirdējis, ka automašīnas var uztaisīt monolītas, kā dzelzbetona ēkas. Arī rūpnīcā auto saliek no vairākām daļām. Arī sertificētajos servisos mēdz izņemt vienu daļu un vietā ielikt citu. Mēs neaplūkosim gadījumus, kad neizņem neko, bet piestāda rēķinu, mēs runāsim tikai par gadījumiem, kad tiešām kautko nomaina vai saliek no vairākām daļām. Tā nav traģēdija, tas ir normāli. Slikti ir tad, kad cilvēki lai ietaupītu uz servisa rēķiniem, savā pagalmā paceļ auto uz domkrata, nenostiprina un tas uzgāžas labotājam virsū. Slikti ir tad, kad cilvēks pievelk detaļu nepareizi (piem. bez dinamometriskās atslēgas, rūpnīcā ir tehnoloģiskās kartes, un daudz kas cits) un tā braucot pārstāj atrasties tai paredzētajā vietā. Ja cilvēkiem būtu nauda, tie nepirktu sliktus auto, kāpēc gan, tie pirktu labus auto. Ja servisos darbu darītu godprātīgi un kārtīgi, tad arī neatskrūvētos riteņi braucot (aha, pašam ir gadījies, pat atvainojās). Lai konstatētu vienkāršas sakarības, nav jābūt ekspertam, nav arī jānosit sevi un vēl vairākus cilvēkus.