Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

7. Jan 2014

14:17

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Kolokvijs pie martcores par biļešu tēmu netieši uzstāda jautājumu - kad tiks pārdoti personālie reģistratori?

Iekāp tramvajā, nolasi datus no stacionārā reģistratora un kad prasa biļeti, vienkārši izvelc to no somas vai lielākas kabatas, lūdzu, te ir - ar pareizu maršruta numuru un laiku.
Ja jau ražo radardetektorus un videoreģistratorus, kāpēc lai neražotu biļetizatorus - industrija darbojas, tai vajag jaunas sfēras un jaunus tirgus. Iespējams, tos aizliegs importēt, nu un, ievedīs detaļu komplektus un attīstīsies arī neliela vietējā ražošana - to taču grib arī šleseri un citi, ja nemaldos?

Nebūdams tehnisks cilvēks, noprotu ka tur var būt visādi sarežģījumi, piem. jāhako protokols un tamlīdzīgi. Ja iekārtu taisa gana universālu (lasīt - pārdodamu ne tikai 2milj. valstī) tad jau nav tik traki, interesenti salasītos. Card of Satixme ik pa laikam mainītu protokolu, datus ko reģistrē biļetē, tur būtu darbs, varbūt pat vietējiem. Tāpat augtu arī pretējās puses štats, vienīgi, ka tas var nevajadzīgi palielināt izmaksas.

Beigās Saeimā nolobētu likumu ka tramvajos var braukt tikai peldkostīmos, lai nevar noslēpt aparātu. Atkal labi, no nanošķiedras austu caurspīdīgo mohēru, no zerokevlara taisītu elegantas pilnās bruņas vai tikai gurnu komplektu dāmām pret hiperaktīviem līdzbraucējiem. Ekonomika silst, visi līksmi izstiepj ķepas pret šo dzīvības avotu kapitāla tumsā - tas taču ir pozitīvi, vai ne?

(ir doma)