URL viegli nesakrīt ar kompānijas nosaukumu. Es viegli varu iztēloties, ka Java programmētāji ar klanam raksturīgo pofigismu kādās 267 koda vietās ir hārdkodējuši "hanzanet.lv" un šobrīd mazāk riskanti ir turpināt ar veco URL, nevis potenciāli uzrauties uz "Houston, we have a problem" pašā nepiemērotākajā brīdī. Bet neklausies uz maniem vārdiem, skaties uz maniem darbiem.
Aktīvie navigācijas elementi ir iezīmēti ar oranžu fonu, tādejādi norādot kur lietotājs šobrīd atrodas. Šaizīte tāda, ka pogas (piem. Pievienoties, Saglabāt izmaiņas, Pievienot maksājumu) arī ir izpildītas oranžu taisnstūru veidā un rodas iespaids, ka tas ir tāds pats aktīvs navigācijas elements. Es apšauba šādas pieejas loģiskumu un praktiskumu. Es saprotu, ka jaunā hanzanet dizaineriem-oranžistiem par to galva nesāp, jo izstrādes gaitā viņi pie šī jucekļa ir pieraduši. Vai pat nelieto hanzanetu, jo naudu tur citur.
Lai sāktu darbu ar saviem kontiem, ir jāidentificējas sistēmā ar pogas "Pievienoties" palīdzību. Lai pārtrauktu darbu, ir jāspiež ar peli uz maza pelēka uzrakstiņa "Iziet" stūrī. Esmu informēts, ka man esot "anāls raksturs" (C) wowow, bet...BET!...ja banka grib radīt iespaidu par stabilitāti, iespējām, dinamiku un...ko vēl parasti piemin mārketinga saukļi?...lai nu kā, bet konsekvence ar "ieiet-iziet" (nepiestāv bankai) vai "pieslēgties-atslēgties" būtu tikai apsveicama.