atkal???
chuuskas shnjaaciens
Augusts 25., 2005 
11:03 am
Taaks, atkal pus diena atvaljinaajums....un liidz ko tu cilviitis panjem atvaljinaajumu- taa saakas darbu kalni un pienaakumi, kuri jaanokaarto...."obligaati" shodien:((( Nu kaa lai atpuushas?:((
This page was loaded Jun 23. 2026, 6:18 am GMT.