atkal???
chuuskas shnjaaciens
Janvāris 27., 2005 
11:02 am
Jau 3. nakti sapnii redzu zjurkas, ko tas vareetu noziimeet?:((( Shonakt vinjas bija melnas, puukainas, pat vareetu teikt- simpaatiskas:)))brrrrrrrr:((
This page was loaded Jun 23. 2026, 6:05 pm GMT.