atkal???
chuuskas shnjaaciens
Decembris 2., 2004 
09:50 am

sveiki visiem!!!

Paldies Esinjiit par zjurnaalinju!

01:10 pm
bljin....cik var to ziemu tureet, nu jau pusotrs gads un veel puse itkaa jaagaidot liidz siltaakam laikam, iesakiet kaadu siltu ES valsti kur aizbraukt pukjiites palasiit?:))
This page was loaded Jun 23. 2026, 10:06 pm GMT.