BBL mārketings
« previous entry | next entry »
Mar. 28., 2009 | 11:31 pm
Pirms pulksteņu pārgriešanas, kas visiem atņems vienu stundu, gribēju uzslavēt SEB BBL mārketingu. Par to, ka ir - vai pareizāk: KAD - paredzētas BBL izslēgšanas spēles (play-off) es uzzināju tieši tik ilgu brīdi iepriekš, lai paspētu painteresēties, vai kaut ko par spēli var uzzināt vairāk.
tie aptuveni 1000 skatītāji Arēnā uz ASK-Šauļu spēli noteikti varētu izteikt tikpat labus vārdus par BBL mārketingu, jo patiešām labi pārdots produkts - BBL play-off. Kā raksta īstie žurnālisti - par to nav nekādu šaubu. Tas ir acīmredzams.
Tāpat arī šodienas VEF spēle pret igauņu klubu: ja nebūtu izlasījis V.Valtera komentāru par pirmo spēli, kurā viņi kaut kad iepriekš zaudēja ar lielu starpību, neuzzinātu, ka šodien paredzēta atbildes spēle. Mazliet pāri pieciem tāpēc varēju paspēt ielogoties bbl.net un live apskatīt rezultātu. Domāju, ka protokolā norādītie 200 skatītāji arī uzslavēs mārketingu. Nav šaubu, acīmredzami laicīgi bija publiski zināms par spēļu laikiem.
tie aptuveni 1000 skatītāji Arēnā uz ASK-Šauļu spēli noteikti varētu izteikt tikpat labus vārdus par BBL mārketingu, jo patiešām labi pārdots produkts - BBL play-off. Kā raksta īstie žurnālisti - par to nav nekādu šaubu. Tas ir acīmredzams.
Tāpat arī šodienas VEF spēle pret igauņu klubu: ja nebūtu izlasījis V.Valtera komentāru par pirmo spēli, kurā viņi kaut kad iepriekš zaudēja ar lielu starpību, neuzzinātu, ka šodien paredzēta atbildes spēle. Mazliet pāri pieciem tāpēc varēju paspēt ielogoties bbl.net un live apskatīt rezultātu. Domāju, ka protokolā norādītie 200 skatītāji arī uzslavēs mārketingu. Nav šaubu, acīmredzami laicīgi bija publiski zināms par spēļu laikiem.