King James Inc.

« previous entry | next entry »
Maijs. 13., 2005 | 05:08 pm

    LeBrons Džeimss no darba atlaidis savus aģentus - Āronu un Eriku Gudvinu. NBA lielākā aģentūra zaudēja NBA lielāko zvaigzni.
    Brāļu Gudvinu aģentūra LeBronam palīdzēja noslēgt 90 miljonu līgumu ar Nike, 15 miljonu īgumu ar Coca-Cola un daudzus citus. Kopā par 135 miljoniem $, no kuriem 120 nāca pirms vēl Džeimss bija nospēlējis pirmo NBA spēli. NBA spēlētāju asociācijai Džeimss nosūtīja standarta vēstuli, kurā paziņoja, ka Gudvini vairs nav viņa pilnvaroti pārstāvji. Pēc NBPA noteikumiem, ne ātrāk kā pēc 15 dienām Džeimsam jānosauc savi jauno pārstāvji. Gudvinu aģentūra turpinās saņemt procentus par pašu slēgtajiem darījumiem.
                                     Ārons Gudvins
    Džeimsa izvēle ir no profesionāliem aģentiem pievērsties saviem draugiem, kuriem sporta menedžēšanā nav sevišķi liela pieredze. Savu lēmumu LeBrons pamato ar to, ka visi iespējamie līgumi jau praktiski saslēgti un pēc esošā NBA līguma ar Cavaliers beigām viņam jebkurā gadījumā tiks piedāvāts maksimums, atkarīgs no jaunā kolektīvā līguma nosacījumiem.
    Maveriks Kārters, LeBrona draugs un komandas biedrs kopš SentVinsentas - SentMerijas vidusskolas laikiem, kurš tagad strādā Nike, varētu būt viens no galvenajiem LeBrona aģentu komandā.
    Def Jam Recordings, kur darbojas Džeimsa elks Jay-Z jeb Šons Kārters, arī varētu būt iesaistīti jaunajā vienībā. Def Jam līdz šim pārstāv tikai mūziķus - Ludacris, LL Cool J, Ashanti u.c. Def Jam prezidents Jay-Z ir arī līdzīpašnieks NBA komandā Ņūdžersijas Nets un tas varētu radīt interešu konfliktu.
                                     Jay-Z
    Sezonas gaitā Džeimsa aģenti paziņoja, ka,spēlējot Ņujorkā, Losandželosā vai citu lielo pilsētu komandās, reklāmas līgumu summas varētu pieaugt.

Links | ir doma | Add to Memories


Comments {0}