Hmm. Nu labi, tad izvirzām divas vecās labās motivācijas, uz kurām var reducēt visas pārējās motivācijas:
1)Patīk un interesē,
2)Nepieciešams izdzīvošanai.
Ja spridzināšana patīk un interesē, vai cilvēkam ir jābūt par to atbildīgam, jājūtas vainīgam, ja kaut kas noiet greizi? Manuprāt, jā. Taču, ja cilvēks stāda savas nenozīmīgās intereses (vēlmi spridzināt) augstāk par citu cilvēku nozīmīgām interesēm (vēlmi izdzīvot), tad ir iespējama situācija, ka cilvēks nejūtas vainīgs. Mja, viss atkarīgs no personības / vērtību sistēmas, un tamlīdzīgi.
Ja spridzināšana nepieciešama izdzīvošanai, tad nejūtos tiesīgs vainot spridzinātājus. Taču atcerēsimies, ka civilizēti cilvēki saprot, ko dara. Mednieku ciltis mēdza atvainoties vakariņās apēstajam briedim par atņemto dzīvību.
1)Patīk un interesē,
2)Nepieciešams izdzīvošanai.
Ja spridzināšana patīk un interesē, vai cilvēkam ir jābūt par to atbildīgam, jājūtas vainīgam, ja kaut kas noiet greizi? Manuprāt, jā. Taču, ja cilvēks stāda savas nenozīmīgās intereses (vēlmi spridzināt) augstāk par citu cilvēku nozīmīgām interesēm (vēlmi izdzīvot), tad ir iespējama situācija, ka cilvēks nejūtas vainīgs. Mja, viss atkarīgs no personības / vērtību sistēmas, un tamlīdzīgi.
Ja spridzināšana nepieciešama izdzīvošanai, tad nejūtos tiesīgs vainot spridzinātājus. Taču atcerēsimies, ka civilizēti cilvēki saprot, ko dara. Mednieku ciltis mēdza atvainoties vakariņās apēstajam briedim par atņemto dzīvību.