Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
04.04.2004 (Lord)

"kad tevi pēdējo reizi redzēju, tu izskatījies pēc nošņurkuša pseidointelektuāļa, tagad tu izskaties pēc cēla un apgarota pseidointelektuāļa (kaut kā tā)" ©[info]lupus

http://klab.lv/users/lord/47556.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
19.03.2004 (Lord)

braucu no Rīgas un vienā vietā mašīna strauji nobremzēja, lai neietriektos citā mašīnā... un es sapratu, ka man gribējās, lai šoferis nebūtu paspējis nobremzēt... esmu reizes piecas vai pat vairāk bijis dažādās autoavārijās (lielākoties pats sēžot pie stūres) un tas brīdis, kad notiek sadursme (nav svarīgi ar ko - ar mašīnu, koku vai akmeni), ir ļoti dīvains... tajā vienā brīdī domāšana paātrinās tik tāl, ka sekundes simtdaļās var paspēt radīt jaunas visuma veidošanās un dzīves jēgas teorijas... konstatēju, ka man trūkst šādu brīžu... un jā, šādos brīžos arī psihomotorika kļūst lieliska...


bet vispār, pa ceļam uz Rēzekni bija daudz laika domāt... un tas ko es kārtējo reizi sapratu bija patiesība, ka visas manas problēmas nāk no tā, ka es vienkārši neesmu piemērots dzīvei... mana vieta būtu kādā dominikāņu vai jezuītu klosterī, kur es visticamāk pēc dažiem gadiem arī nokļūšu... kā klostera abats, noslēgts no ārpasaules, bet tomēr vadošā amatā un pietiekoši daudz laika lai lasītu... tas būtu tieši tas, kas man ir nepieciešams...

http://klab.lv/users/lord/43647.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
07.03.2004 (Lord)

mans dēls...
reizēm cilvēks dzīvo savu nožēlojamo dzīvi, velk savu bezjēdzīgo eksistenci un kaut ko tajā arī sasniedz.. vai arī nesasniedz neko... krieviem ir paruna par to, ka pirtī ģenerālis un ierindnieks ir vienlīdzīgi... jo pirtī uzplečos neviens neiet... tāpat arī nāvē... bagātais un nabagais ir vienlīdzīgi, jo nāvē zeltu nepaņemsi... nav svarīgi, kā cilvēks nodzīvo savu dzīvi, rezultāts ir viens un tas pats... tai pašai krievu tautai ir tosts par to, ka kad cilvēks dzimst, viņš raud, visi pārējie smejas... un tiek piedāvāts iedzert par to, lai mājas saimnieks nodzīvotu tādu dzīvi, ka kad tas mirs, lai viņš smietos, bet visi pārējie raudātu... varbūt tā arī ir dzīves jēga? nodzīvot tā, lai nebūtu ko nožēlot... izdarīt visu, kas darāms šeit uz zemes, ar visiem dzīvot mierā un saticībā un nomirt ar smaidu uz lūpām? skaisti... un utopiski... man gan jau vairākus gadus liekas, ka vienīgais, kā man vēl trūkst, lai es varētu nomirt ar smaidu, ir dēls... gribas izaudzināt dēlu... bet te nu sākas problēmas... lai normāli izaudzinātu dēlu, sākumā jāpabeidz izglītošanās un jādabū darbs, lai varētu atļauties sievu un bērnu... tātad rodas iemesls padzīvot līdz augstskolas beigšanai, tad līdz apmierinoša materiālā stāvokļa un dzīves apstākļu sasniegšanai... tad līdz precībām ar sievieti, kas būtu cienīga iznēsāt manu bērnu... tad līdz bērna dzimšanai... un tad līdz septiņu gadu vecumam... tā nu es kādos 40 gados varētu mierīgi nomirt... bet cilvēks jau tāpēc ir cilvēks, ka viņš vienmēr atrod iemeslu turpināt dzīvot... un lai gan es sasniegtu visu, ko es esmu vēlējies dzīvē sasniegt, tas ir, izaudzinātu dēlu, es būtu atradis citu iemeslu dzīvei un turpinātu dzīvi, lai realizētu to... kaut gan no otras puses... ja mani nāve pārsteigtu pēc dēla izaudzināšanas, kamēr es censtos sasniegt nākamo mērķi, es domāju, ka es tik un tā varētu mirt ar smaidu... vienīgais, ko es dzīvei esmu parādā, ir dēls... bet varbūt tas vienkārši ir iemesls, kāpēc es vēlos dzīvot... ne labāks un ne sliktāks par citiem... citi dzīvo, lai baudītu dzīvi, citi - lai veidotu karjeru... bet man atgriežas tas dvēseles stāvoklis, kad gribas noslēpties no netīrās pasaules kādā jezuītu vai dominikāņu klosterī... es domāju, ka es tā arī darītu, ja vien ne mana vēlēšanās izaudzināt dēlu... bet varbūt tomēr nevajag dēlu? varbūt šī pasaule būs pārāk netīra arī viņam? vai arī viņš būs jaunā laikmeta cilvēks un dzīvi uztvers kā dāvanu un kā aicinājumu to izbaudīt... bet tā jau ir mana vaina, ka es dzīvi uztveru tik konservatīvi un puritāniski... un nedomāju, ka manam dēlam būs tādi paši uzskati... interesanti, vai mans dēls pratīs tik pat viegli atteikties no cilvēkiem, kuri tam būs dārgi, kā viņa tēvs... ceru, ka jā... ja viņš to iemācīsies, iespējams, ka viņš arī iemācīsies būt laimīgs... bet tas ir vissvarīgākais...

http://klab.lv/users/lord/41068.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
05.03.2004 (Lord)

harēms vs. porcelāns
līdz manim no trešajām rokām nonāca kāda doma, ko es kādreiz esmu izteicis par to, kāpēc man ir vajadzīgs harēms... es esot atbildējis, ka harēms man ir tāpat kā mana porcelāna kolekcija... es to apbrīnoju ar acīm, bet ar rokām tam nepieskaros...

http://klab.lv/users/lord/40878.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
20.02.2004 (Lord)

melora: tas ir normāli, ka es Tevī nesaskatu homoseksualitāti?

un vispār, es viņu mīlētu vairāk, ja viņai būtu bārda ap kuru varētu berzējoties pakasīt degunu...

http://klab.lv/users/lord/37433.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
15.02.2004 (Lord)

šo to izdevās atcerēties no vakardienas...
vakar mans pārsteigums bija par to, ka ļaudis mani sauca par Dorianu... un es tā arī neatradu nevienu, kas nebūtu to lasījis...

otrs pārsteigums bija par to, ka visi atceras Pravieti... cilvēki runāja par kādu senu klasesbiedru ar dīvainu uzvārdu un tad es atcerējos, kur es šo uzvārdu esmu dzirdējis, ka tas ir vecais Pravieša uzvārds... pateicu, ka pazīstu viņu... uzreiz atradās cilvēki, kas ar viņu senajos labajos laikos krītu ēduši un citas labas lietas darījuši... klausoties nostāstos, konstatēju, ka viņš bijis ļoti mīlēts... meitenes uzreiz uzprasījās, lai aicinu ciemos, kad viņš būs Rēzeknē, vēlāk arī puiši pievienojās...

mani centās nofotografēt... :P man tas nepatika un es aizgāju no svinīgā pasākuma...

vēlāk izrādījās, ka visi bijuši šokā mani ieraugot, ka es esot izmainījies un ka uz ielas mani neviens nepazītu... tāpēc arī centās fotografēt...

klases audzinātāja pateica, ka es izskatoties pēc vīnaudzētavu īpašnieka - kaut kāda dona... gribēja, lai attaisu vīnu... neattaisīju... vēlāk arī korķviļķis tika salauzts cenšoties attaisīt...

manā prombūtnē Rēzeknē lieliski attīstījusies homoseksualitātes propoganda...

secinājums: labāk uz salidojumu gājis nebūtu...

http://klab.lv/users/lord/37238.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
14.02.2004 (Lord)

mīlestība, dzīve, pokemonisms... :P
te vēl runājot par mīlestību... sens novērojums... sievietes reizēm ir absolūti neizprotamas vīrieša prātam... tās iemīlas vīrietim un nekādi to neizrāda... ja vīrietis cenšas tuvoties, dabū pa pirkstiem un uzbraucienu, ka visi vīrieši domā tikai par vienu un vispār kā viņš, tāds kretīns, varēja iedomāties, ka varētu patikt sievietei... nu un galu galā šis pats pa pirkstiem dabūjušais vīrietis spiests vērot sievietes histēriju par to, ka viņa viņu, redziet, mīl, bet viņš ir tik stulbs, ka to neredz... bet parasti jau ir par vēlu... nu ok, piekrītu, viktoriāniskā sieviešu ētika un viss tāds... tikai šo gadu laikā pārāk bieži nācies novērot šo attiecību neveidošanās modeli...

un jā, piedodiet visas, kas gaidīs, bet nesaņems no manis apsveikumus Valentīna dienā... es šos svētkus neatzīstu...

sajutos kā pokemons.... :D

http://klab.lv/users/lord/35892.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
04.02.2004 (Lord)

klubs "nogalināt Lordu 666 veidos"
sensenos laikos (a bija tas gadus trīs atpakaļ) [info]lunicana_animae izteica ideju, ka vajadzētu izveidot kādu tipa fankluba, kas nodarbotos ar to, ka ienīstu Lordu un plānotu kā viņu iznīcināt... toreiz ideja nomira tā arī neattīstījusies... pašlaik ir iespēja nodibināt šādu klubu... varētu jau es to darīt, bet tik ļoti es sevi neienīsu, lai to darītu... varbūt kāds no maniem draugiem? noteikti taču atradīsies pietiekoši cilvēku, kas būtu ar mieru pasēdēt un izplānot Lorda nāvi vissmalkākajos veidos... un beigās arī realizēt plānus... tas taču būtu tik jauki... tik smalki... un galu galā, tas liktu galu pretīgajam Lordam, kuram nākas smaidīt katru reizi to satiekot... ja vien viņš neizrādīsies nemirstīgs... varu pačukstēt, ka visdrīzāk neizrādīsies...

a izņemot to, konstatēju, ka cilvēki noveco... skumji... un konstatēju, ka ir cilvēki, kurus ienīst un nemīl vēl vairāk par Lordu... un tas ir vēl skumjāk... vispār dzīvē ir maz skaistā, kad noņem rozā brilles... tāpēc labāk tās likt atpakaļ...

http://klab.lv/users/lord/34417.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
04.02.2004 (Lord)

karma, bļ@, sabojājusies... :PPPP
bērnībā sanāca būt atstumtajam un lai izvairītos no nepatikšanām un izcīnītu vietu zem saules un iekarotu cieņu starp vienaudžiem, gadījās izveidot diezgan negatīvu tēlu... laiks gāja, pasaule mainījās, vairāk nebija nepieciešamības pēc šī tēla un es to atmetu... un man likās, ka man tas izdevās... likās... nez, kas cilvēkam vienmēr - visu dzīvi nāk līdzi... kāda aura vai karma, whatever kas, kurā saglabājas šādas lietas... cilvēks mainās, bet cilvēki viņā redz to pašu, ko agrāk... cilvēki nāk jauni, bet redz to pašu... beigu beigās sanāk tā, ka pat labākie draugi tevi pazīst nevis tādu, kāds tu esi, bet gan tādu, kāds priekšstats par Tevi ir radies citiem cilvēkiem pirms daudziem gadiem... cilvēki, kurus es satieku pirmo reizi, mani bieži vien raksturo kā viltīgu, ļaunu, nežēlīgu... nu ok, pirmais iespaids vienmēr ir atkarīgs no izskata... pieņemot, ka manā izskatā varētu būt kaut kas ļauns, es pieļauju arī, ka par mani var tā domāt... bet kāpēc cilvēki, kurus es ilgi pazīstu, kas ir labi draugi, mani uzskata par nodevēju, liekuli, etc.? ai, po, tāda karma... beidzot, kad eiropieši atrada karmas ideju, viņiem vairāk nevajag velt vainu uz citiem vai uz sevi, var novelt visu vainu uz karmu... tātad, secinājums - man ir $ūdīga karma...

http://klab.lv/users/lord/34101.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
30.01.2004 (Lord)

reizēm atliek tikai brīnīties, cik zemu var nolaisties, cilvēks, cik niecīgs viņš var būt... cik daudz viņā ir no dzīvnieka... augstākā būtne? un kāpēc tad augstākā būtne nespēj sevi kontrolēt? kāpēc augstāko būtni var nokaitināt jebkurš sīkums? kāpēc rodas stāvoklis, kad gribas vienkārši iziet uz ielas un triekt dūri sejā pirmajam pretīmnācējam? un tad spārdīt un spārdīt un redzēt kā zem taviem sitieniem sāpēs lokās cilvēks? katram ir savas vājās vietas... bet vai tad augstākajai būtnei var būt vājas vietas? kur ar vienu vārdu var izraisīt neatgriezeniskas pārmaiņas... kretīni mirstīgie, ibio... :P

http://klab.lv/users/lord/33529.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
28.01.2004 (Lord)

[info]lord: es jūtos Mīlōševičs...
[info]melora: es arī tevi mīlu...

http://klab.lv/users/lord/33006.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
28.01.2004 (Lord)

melora Rāznas vidū: ja es nomiršu, mani vairāk pie Tevis nelaidīs...

http://klab.lv/users/lord/32702.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
27.01.2004 (Lord)

kaktuss - cilvēka draugs...
labākais veids kā kādam par kaut ko atriebties ir uz ledusskapja durvīm uzlikt divkilogramīgu kaktusu... šādi kaktusi ir jauki ar to, ka tiem ir daudz adatu un tie ir smagi... kad cilvēks ver vaļā ledusskapja durvis un kaktuss krīt, cilvēkam ir tveršanas reflekss (neļaut taču tik skaistam kaktusam nokrist un sasisties)... nu un vēlāk divas stundas jāsēž vannas istabā un jāvalkā adatas no rokām un no kājām, uz kurām kaktuss uzkrīt, kad tiek palaists tomēr vaļā... un tādu kaktusmīļi, kā es, to saķer, no sāpēm palaiž vaļā, nožēlo, ka palaiduši un saķer vēlreiz, dubultojot adatu skaitu rokās un asiņu daudzumu uz tām pat ekstremitātēm... un otro reizi palaižot vaļā nožēlo, ka palaida vaļā, jo tie paši divi kilogrami mazu un lielu adatu saduras kājās... un kamēr rokas un kājas nesāks strutot mazās adatiņas ārā netiks... dzīve joprojām ir skaista... :)))

http://klab.lv/users/lord/32494.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
24.01.2004 (Lord)

sestdienas vakars...
šovakar pēc pus pudeles baltvīna un gandrīz tik pat sarkanvīna, nolēmu, ka man ir pieriebušās apkārtējo plebejiskās izklaides un meklējot vienatni un labvēlīgāku augsni domām, devos ārā 15 grādu salā tumšajās Daugavpils ielās... izgāju no mājas un gāju... sākumā domāju, ka ir jāatceras ceļš, lai varētu atrast ceļu atpakaļ, bet kad biju apgājis jau vairākus kvartālus, ieraudzīju mēnesi... tik skaistu mēness sirpi es neatceros, ka kādreiz savā mūžā būtu redzējis.... es gāju tam pretī pa aleju, kas skaisti saucās par Smilšu ielu (Rēzeknē iela ar analoģisku nosaukumu ir netālu no kapiem)... gāju diezgan ilgi un nenolaidu skatienu no mēness, līdz nosalu tik tāl, ka nespēju iet tālāk un ar sāpēm sirdī nolaidu skatienu un pagriezos atpakaļceļam... ar atpakaļceļu neizrādījās tik viegli, kā likās, atradu vajadzīgo vietu tikai kādu laiku klejojis... labi, ka vismaz aptuveni pazīstams rajons... tb, konkrētajā rajonā esmu bijis reizes 5... garāmbraucot... ;D

http://klab.lv/users/lord/31566.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
23.01.2004 (Lord)

es esmu Tavs celibāts, kurš cenšas sevi salauzt... (c)[info]melora

http://klab.lv/users/lord/31423.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
15.01.2004 (Lord)

lord: nu jā, jā, vecais, tizlais, sirmais Lords...
[info]melora: nē, Tu neesi tizls...

http://klab.lv/users/lord/29638.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
09.01.2004 (Lord)

nu ko, sitīsim urlas?
nabaga bērni cenšas kaut kā kompensēt savus mazvērtības kompleksus, kurinot naidu starp sabiedrības slāņiem un etniskajām grupām... visi krievu un romu (pie mums par čigāniem saukti) tautības pārstāvji tiek pasludināti par "urlām" un skan aicinājums "iet viņus sist", "patriekt no Latvijas", etc... šie bērni ne ar ko neatšķiras no Gardas ar savu "nevienam mēs Latviju neatdosim"... neviens neiedomājas par to, ka ja Latvija visos laikos piederējusi visiem, izņemot pašus latviešus... kāpēc? ļoti vienkārši... tīri latvieši bez svešu asiņu piejaukuma ir zemnieku tauta... latviešiem gēnos ir pakļaušanās stiprākajam... pēc etoloģijas latviešiem ir pārāk zems rangs, tāpēc viņus pakļauj visi, kas vēlas... mūsdienās ir izveidojusies situācija, kad tīri latvieši vairāk dabā gandrīz nav sastopami... nāk klāt poļu, krievu, zviedru, tatāru, leišu, igauņu, ebreju, etc. piejaukumi... tikai šis apstāklis noteica to, ka Latvija varēja iegūt suverenitāti... bet latvieši neapzināti saprot to, ka viņu gēni ir, pēc viņu domām, mazāk vērtīgi par citu Latvijā dzīvojošo tautību gēniem... un ko dara dzīvnieks (un arī cilvēks), kad viņs no kaut kā baidās? protams, ka viņš uzbrūk... viņš pieskrien, iesit un bēg projām... tā nu šie nabaga bērni aicina "sitīsim "urlas""... un tas nekas, ka viņi paši ir radījuši šos "urlas"... šis uzsaukums man ļoti atgādina Servantesa cīņu ar vējdzirnavām... ļaunais pūķis, kas mūs visus iznīcinās...

protams, varētu ignorēt pusaudžu posma īpatnību nosacītās personības iezīmes, kas nosaka šo cīņu pret vējdzirnavām... bet ir grūti ignorēt kaut ko, kas mūsdienās pieņem tādus apmērus... internetā tiek vākti domu biedri, tiek veidotas agresīvu, seksuāli neapmierinātu pusaudžu grupas, kas nu ies sist "ļaunos komunisma rēgus (skat. subject... dotajā lapā paskaidrots, ka "urlas" ir komunisma paliekas, kas ir jāiznīcina)"... viņi sitīs "urlas", tas "urlas" noskaņos pret šiem sitējiem un atkal cietīs nevainīgie... "ne-urlas" un "ne-sitēji", jo kad sit, neskatās, kam sit...

varbūt būtu vienkāršāk vienkārši uzspridzināt kādu atomreaktoru? rezultāts tas pats... daudz bezjēdzīgu upuru un adrenalīna...

(un no kura laika Lords kļuvis pacifists? ;D)

http://klab.lv/users/lord/27913.html

Lone Wolf
tā jau jūs visi gudrojat, līdz brīdim ka dabū no kāda treniņbikšotā pa muti. tad parasti sākas brēka un bijušais pacifists sēž un plāno genocīdu.
par gēniem runājot, pasaulē vispār nav nevienas tautas, kura būtu bez "piejaukumiem" (nu vienīgi izņemot kādus smirdīgus pigmejus). tauta jau nav tikai un vienīgi ģenētisks jēdziens, bet arī kulturāli vēsturisks. un par to pakļaušanos... nu nez, īpaši pakļauties nevienam nevēlos, domājams tieši tā pat kā lielākā daļa latviešu. un vispār, kāds sakars ģenētikai ar suverinitāti. pie tam, ka nemaz jau tik sajaukti latvieši nav. kurš tad augstais svešzemju kungs gribēs ar zemnieku jaukties?
urlas jēdziens, kā man šķiet, no pašiem krieviem vien nāk. "urla" iespējams radies no vārda "урка", kas apzīmē tādu debīlu španu (nu tie paši treniņbikšotie). tā ka aizstāvēt nu nav nekāda pamata viņus un viņu nekvalitatīvos gēnus. ja mēs paskatamies, tad kas visvairāk sēž pašlaik cietumos? tie paši urlas vien ir. zemākā rase, kas savulaik Latvijā tika ievesta, kā lētais darbaspēks no atpalikušākiem Krievijas novadiem, lai apkalpotu padomju laikā šeit strauji augošo industriju. tā ka nav ko te visādus debīliķus aizstāvēt..
protams, Gardas kungs gan ar īpašu saprātu neizceļas, bet idiotos jau vispār nav ko klausīties.
par urlusišanu runājot, tad nezkāpēc apkārt vairāk klaigāšanas dzirdu no pretējas nometnes, ķipa Latvia sucks, gansi suki i pedarasti un tāda garā. bet nu arī šoreiz nav ko klausīties visādu nekultruālu minoritāšu klaigāšanā... lopu vagonos un prom uz darba nomentēm, apgūt ja ne paši savu, tad vismaz darba kultūru.
abet vispār runājot sabiedrība ir stulba defaultā un vienmēr tiecas no vienas sienas ieskriet tieši pretējā, bet izeja taču vienmēr jau ir pa vidu...

Lord
iespējams, ka es nekorekti izteicos... es neaizstāvu ne vienu, ne otru nometni... man nepatīk abas... vienkārši šoreiz es runāju par latviešu attieksmi, kas pašos pamatos man šķiet nepareiza... protams, krievvalodīgie arī nav svēti, pie tam viņu temperaments paredz šādas tādas izdarības, ko nekad nespēs saprast latviešu tauta... abas puses ir vainīgas, bet kāpēc visus krievvalodīgos un romus saukt par "urlām"? un iet sist?

kādreiz, kad es dzīvoju Imantā, bija tāds pasākums kā "Imantas strelka", par ko, manuprāt, Tu esi lieliski informēts... kad pilnīgi idiotiska iemesla dēļ latvju dēli cīnījās pret krievu "urlām" un otrādi... cieta daudz nevainīgu ļaužu, bet nu tā viņiem arī vajadzēja, nav ko valkāties pa ielu un runāt savā etnisko piederību apliecinošā valodā...

ģenētikai ir ļoti liela nozīme... neviens neizjūt vēlmi pakļauties... kaut vai tāpēc, ka tā nav pieņemts... tas viss ir neapzināts... tas, kurš pakļaujas, vienmēr arī izjūt naidu pret to, kam tiecas pakļauties... un no Tevis sanāk tāds pats latvietis kā no manis, vikinga kungs, ibio... ;D

balti ir pietiekoši jaukušies ar citām tautām... kaut vai pirmās nakts tiesības... cik bieži jaunās līgavas palika stāvoklī no saviem vācu, poļu vai zviedru kungiem? es domāju, ka pietiekoši... te manā apvidū krievi un tatāri ņēma katru sievieti, kas smuka likās... un dzima smuki šķībacaini bērni... daži šādi smuki šķībacaini "latvieši" savā laikā manā klasē mācījās... un vispār Rēzeknē tādu ir ļoti daudz... pārsvarā diezgan kareivīgi noskaņoti ļaudis, bet ar goda izjūtu apveltīti un bez iemesla nemēdz kādu nogalināt... ;)

protams, ka kulturāli vēsturiskais faktors ir svarīgs, tomēr arī to nosaka ģenētika... es neesmu ģenētikas fanātiķis... vienkārši šad tad analizēju, kādā veidā tad cilvēks kļuva par pērtiķi, nevis otrādi...

ā, un vēl kas... es esmu dabūjis no treniņbikšotā pa muti... un ne vienreiz vien... bet tā ir mana un konkrētā treniņbikšotā problēma, nevis iemesls nāciju karam... atceries, kas notika, kad nabaga serbu students nošāva princi Ferdinandu?

Lone Wolf
jebkura cilvēka ģenētiskais mantojums nosaka tikai šī cilvēka personības robežas. daudz svarīgāka ir vide kurā cilveks aug un attīstas. un šo attīstību tieši ģenētika ierobežo vai otrādi - veicina. tā ka daudz lielāka nozīme ir zināmam vēsturiskam piemēram un apkārtējai kultūrai. runājot par vēlmi pakļauties, jeb tādu kā verdziskuma tieksmi, tad latviešos šī iezīme manā skatījumā ir visai minimāla, jo tomēr mūsu mazā tautiņa ir spējusi izveidot pati savu dzīvotspējīgu valsti pēc cik tur tiem gadu simtu faktiskas verdzības, nepārvēršoties par degradētiem barbariem. lielāka šī verdziskuma iezīme drīzāk ir pašos krievos, kā piemēru minot Krievijas valsts vēsturi un tagadējo situāciju, kuru diez vai vajag komentēt, kad krievu tauta izrāvusies no mongoļu, monarhijas, padomju un kā tur vēl verdzības, atkal tiecas atpakaļ pie kāda Lielvadoņa. tipiski barbari...
par to sajaukšanos... pirmā nakts. visai apšaubu ka Latvijā šāds "institūts" daudz ir pastāvējis, a Latvijas tiesību vēsturē, mēs ne par to vien runājām... un ja arī pastāvējis, tad muižnieku un latviešu zemnieku skaita attiecība diez vai radītu izteiktu sajaukšanos. a tatārus vispār nesaprotu kādā sakarā šeit pieminēt? pirmie mongoloīdi Latvijā parādījās vispār tikai 1940. gadā, kad pie mums atnāca ciemoties barbari no austrumiem. tā ka tavi šķibacainie vien būs šajos 60 gados radušies, ja vien vispār viņiem ir jelkādas mongoloīdas saknes. arī daudziem ziemeļniekiem un šauras acis gadās arī bez visādu tatāru palīzības.
un vispār nav ko Rēzekni minēt ka tādu piemēru visai Latvijai. Latgale vispār ir tāda kā nacionāla izgāztuve, kur latgaliešiem, šķiet, vispār ir minimāla saikne ar latviešiem.

Lord
mans dēls, vai tik Tu nejauc latgaliešus ar latgaļiem... latgalieši ir latvieši, kas salīduši latgalē un indē gaisu, degradējot latgaļu valodu un kultūru, bet latgaļiem tiešām ar latviešiem ir diezgan maz kopīga... a mongoloīdi Latvijā ienāca ar Ivanu IV Grozno, tāpēc es pieņemu, ka Tavi dati par 1940. ir nedaudz nepilnīgi... un es neminu Rēzekni kā piemēru visai Latvijai, vienkārši Rēzeknes situācija man ir labāk pazīstama...

a par "pirmās nakts tiesībām" vari palasīt Merķeli & Co... viņš rakstīja par to, kā bija pieņemts pierādīt savu cieņu kungiem... un vispār Merķelis latviešus attēlo samērā negatīvā gaismā... bet avots skaitās ļoti objektīvs...

es nekad neesmu noliedzis sociāli kulturālā faktora nozīmi... bet ja reiz latvieši ir tik kruti, kāpēc viņi neiekaroja neatkarību jau 12. gs. kad te salīda Alberts ar saviem draugiem? varēja taču pa nakti pārgriezt rīkli Albertam un turpināt cilvēkus svētajā ozolā kārt un vasaras un ziemas saulgriežu naktī cilvēkus dedzināt... lai saulīte lēktu... un turpināt līvus sist... bija laiks, kad balti varēja turēt savā pakļautībā samērā iespaidīgas teritorijas pašreizējās Krievijas teritorijā... a vot patrieca viņus... un no Latvijas teritorijas būtu patriekuši, ja vien viņi neprastu tik labi strādāt... vispār, palasot latvju folkloru, var padomāt, ka latvieši tikai strādāja un, atvainojos, drāzās... un vilka baznīcas Daugavā... ;D

latvieši agrāk neizcīnīja neatkarību tāpēc, ka nebija pienācis īstais laiks... tāpēc, ka tā bija pavisam cita tauta... ne tā, kas tagad... un arī iepriekš bija "brīva Latvija brīvā Krievijā"... latvju bāliņi nespēja pat iedomāties pilnīgu neatkarību, jo baidījās no tās... viņi bija pieraduši būt pakļautībā un tā bija viņiem labāk... a kad nācās pašiem kaut ko darīt, kad vairāk neviens no augšas nenorādīja, kas darāms, apjuka un sāka viens otru čakarēt un apvērsumus taisīt.... un arī apvērsumus taisīja ne bez lielo brāļu palīdzības... labi tagad kaut kas sāk izdoties, bet Tu noteikti esi lietas kursā par to, cik daudz Latvijā kontrolē ārvalstis, ja pat veselas politiskās apvienības ir kaimiņtautu pasūtījums...

un vēl kas... es nekad neesmu aizstāvējis krievus.... jā, viņi ir degradējušies.... bet man ir pievilcīga viņu mentalitāte... tāpēc reizēm izklausās, ka es par viņiem sajūsminos... patiesībā es latviešus un krievus ienīstu vienādi... :)

Lone Wolf
ai, nu beidz tu reiz ar teim saviem latgaļiem. ikviens vēsturnieks un filologs tev pateiks, ka latgaļi ir sen izmirusi cilts un tāda pašlaik nepastāv. izšķidusi tieši tā pat kā visi kurši, zemgaļi, sēļi, etc. Ivans Bargais nekad Latvijas teritorija nav īpaši bijis. pēc Teitoņu ordeņa sakāves, Latvijas teritorija tika sadalīta starp Žečpospoļitu un Zviedriju. Viss sākās ar Pēteri un tajā laikā mongoloīdus šeid pludināt nebija nekādas jēgas. kā nekā ir vietējie zemnieki, kurus ērti valdīt ar vācu muižnieku palīdzību.
par Merķeli, protams piekrītu, jo pats lasījis neesmu. garlaicīgi. bet kā jau teicu - latviešu zemnieku un muižnieku skaita proporcionālā attiecība neļauj runāt par nezkādu lielo sajaukšanos.
starp citu actekus arī pakļāva saujiņa bandītu. neba nu šie par latviešiem sliktāki bijuši? vienkārši tautu, kas savās interesēs nav vienota un iekšēji sadrumstalota ir visai elementāri pakļaut. vecais labais romiešu "skaldi un valdi" princips. lietuviešiem, kas starp citu daudz jau no latviešiem neatšķirās, izdevās radīt spēcīgu valsti, kas vēlāk pati drāza citas tautas līdz pat Melnajai jūrai. vienkārši viņiem atradās spēcīgs līderis, kas izprata kristietības politisko spēku un tādējādi spēja apvienot savas tautiņas. starp citu zemgaļiem, kas arī skaitās kā viena no ciltīm, kas vēlāk iekausējās latviešu tautā, bija visai liela nozīme un varā Lietuvas dižkunigaitijā. tā ka par kaut kādiem ģenētiskām tīrasiņu latviešu trūkumiem nebūtu sevišķa pamata. da i vispār tu te spried bezmaz tieši tā pat, kā savulaik spriedelēja vācu baroni. lai gan no otras puses tas pat ir saprotami. apkārtvaldošā latvju nacionālisma un latviešu pašapziņas kampaņas apstākļos tā vien gribas tam visam oponēt un uzdirst pretī, ka latvieši vien tādi debīli zemnieciņi tik ir, kas sēž kokos un ēd sēnes. ir jau debīli, tikai ne debīlāki par tiem pašiem ģermāņiem, poļiem un ko tur vēl..

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
08.01.2004 (Lord)

vakara idille...
skaisti, balts pilnmēness aiz pelēkiem, ātri garām slīdošiem mākoņiem tieši aiz mana loga... apaksā balta pilsēta un krītošs sniegs... uz pilsētas galvenās ielas nav nevienas mašīnas... tikai šad tad kāds autobuss pabrauc garām vai paiet vientuļš gājējs... rožu vīraks liekas pārāk spēcīgs, būs jākūpina kas vieglāks... mūzika no mehāniskā apelsīna lieliski papildina šo idilli... dīvaini, šādos vakaros dzīve šķiet skaista... un pat vientulība nešķiet nomācoša... jāiededz sveces un jāturpina strādāt pie kursa darba...

http://klab.lv/users/lord/27143.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
08.01.2004 (Lord)

saistībā ar iepriekšējo postu...
es, protams, nezinu kāda [info]melora ir gultā (jo man ir celibāts), bet viņa ir perfekta arī ārpus gultas un šeit nu viņa mani pārspēj, jo es esmu perfekts tikai ārpus gultas (©[info]melora)... tātad, nākas secināt, ka Melora Lordu pārspēj savā perfektumā... un viņai ir ļoti smuks dīvāns, uz kura viņa izskatās perfekti... ;D

http://klab.lv/users/lord/26946.html

Wed, Sep. 26th, 2007, 03:45 pm
07.01.2004 (Lord)

"[info]melora ir pefekta tikai gultā..." (c)[info]melora

http://klab.lv/users/lord/26762.html

skipped back 180