Close shut the gates of Oblivion!
« previous entry | next entry »
Mar. 29., 2006 | 12:05 pm
Mamma mia! Vakar dabuuju to kruto speeli! Nu tak - Oblivion! A kaadi tur kocinji un kruuminji, un visaadas pukjiites cmukas - nu nenopriecaaties. Un viss veejaa shuupojas... No saakuma abi ar braali paarsmeejaamies liiki, gjenereetjot chara seju - jaa jaa - briiviiba tur ir taada juuzerim dota, ka var no cilveeka kaut vai murloku izveidot. Tad, pa kanalizaacijaam pavazaajoties, izraadiijaas, ka laapa ir ne tikai smukumam domaata lietinja - sheit dungeoni patieshaam IR tumshi. Zheel - nevar reizee vairogu un laapu tureet :) A vairogi te ir tik reaali - aiz laimes apraudaaties var, kad redzi ka Morrowinda staav-un-sit combata stils ir paarveerties par dancoshanu vienam oponentam ap otru, censhoties pabakstiit savu dzelzi garaam vinja vairogam, ar kuru shis visaadi censhas piesegties (un ranged combat ir veel lielaaks dancis) - nu ruulz totaals.
Es nezinu, vai developeri nav iisti pareizi status objektiem nokonfigureejushi, vai kaa, bet speelee viss izskataas greater-than-life. Piemeeram gribu iesist vienam krabiitim. Atveezeejos, a pa to laiku viens mednieks no kruumiem *pliuksh* un krabiitis, atstaadams aiz sevis nenormaalu asinju sliedi, reaktiivaa aatrumaa, ar bultu saanos aizlido prom.
Nu cik tad no stundu ilga pirmaa skata var spriest... Speele ir grafiski kraashnja un advanceeta pietiekoshi, lai atteelotu bagaatiigu un skaistu fantasy pasauli triis dimensijaas taa kaa veel nevienaa citaa speelee to liidz shim nav speejusi. Saliidzinaajuama ar Morrowindu, Oblivions ir pilns ar pozitiivaam izmainjaam un jauninaajumiem kas naak par labu gameplay, par ko suudzeejaas daudzi Morrowind (ne)cieniitaaji. Vieniigais gljuks ko pamaniiju bija ar pashu pirmo kvestu. Kvests - nosit raganu. Ok - aizeju, nositu, atnaaku atpakalj - nav reakcijas. A ko - veelreiz sist? Nevar. Kvests uzkaaries? Laikam jau. Kad sanaaks laiks, pameegjinaashu veel.
Es nezinu, vai developeri nav iisti pareizi status objektiem nokonfigureejushi, vai kaa, bet speelee viss izskataas greater-than-life. Piemeeram gribu iesist vienam krabiitim. Atveezeejos, a pa to laiku viens mednieks no kruumiem *pliuksh* un krabiitis, atstaadams aiz sevis nenormaalu asinju sliedi, reaktiivaa aatrumaa, ar bultu saanos aizlido prom.
Nu cik tad no stundu ilga pirmaa skata var spriest... Speele ir grafiski kraashnja un advanceeta pietiekoshi, lai atteelotu bagaatiigu un skaistu fantasy pasauli triis dimensijaas taa kaa veel nevienaa citaa speelee to liidz shim nav speejusi. Saliidzinaajuama ar Morrowindu, Oblivions ir pilns ar pozitiivaam izmainjaam un jauninaajumiem kas naak par labu gameplay, par ko suudzeejaas daudzi Morrowind (ne)cieniitaaji. Vieniigais gljuks ko pamaniiju bija ar pashu pirmo kvestu. Kvests - nosit raganu. Ok - aizeju, nositu, atnaaku atpakalj - nav reakcijas. A ko - veelreiz sist? Nevar. Kvests uzkaaries? Laikam jau. Kad sanaaks laiks, pameegjinaashu veel.
(bez virsraksta)
from:
galadriela
date: Mar. 29., 2006 - 12:10 pm
Link
Bet jā.. skrīnšotos dabas skati patiešām bija skaisti.
Un tomēr...
Filozofiskai atkāpei.
Kāds phunis no datorspēlēm.
Vēl baumo, ka Gotika trešā būšot krutāka par Oblivionu.
Atbildēt | Diskusija
(bez virsraksta)
from:
atiitis
date: Mar. 29., 2006 - 12:27 pm
Link
Progress saliidzinaajumaa ar Morrowindaa redzamajaam sejaam (un radiijumu modeljiem vispaar) ir pat ljoti labs... Otrkaart shajaa speelee (taapat kaa reiz Morrowindaa) ir visas iespeejas paraadiities tautas veidotiem modiem, kuros esteetiku cienoshaakie speeleetaaji buus izveidojushi savus, labaakus seju modeljus. No problemo!
Par funu. Man ahora ir divas atbildes. Iisaa - ir geimeri, kuriem ir funis no speeleem un ir negeimeri, kuriem nav - gaumes lieta. Garaa - nu redz visas datorspeeles nav vienaadas un no katras tas funs ir bish cits. Planescape:Torment funs bija no superiigaa staasta, Armed & Dangerous funs bija no melnaa&stulbaa humora, Morrowinda funs bija no izveidotaas speeles pasaules apceljoshanas un baudiishanas (nu taapat kaa teiksim cilveeks bauda gleznu). Beyond Good and Evil funs bija no taa superiigaa pozitiivaa laadinja, ko tas deva speeleetaajam (vismaz man peec taas reaalaa pasaule seemed to become a better place). Starlancer funs bija no adrenaliina, kas gaazaas aaraa pa ausiim, tikko tur saakaas kaarteejais lielais actions. Ai nu visaadas taas speeliite iraid. Jaamaak tikai atshkjirt dimanti no stiklinjiem (kuru ir lielais vairums) - tas arii viss.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
(bez virsraksta)
from:
galadriela
date: Mar. 29., 2006 - 12:33 pm
Link
Kad kādreiz būs iestājusies pilnīga apokalipse dzīvē, tad ķeršos pie spēlēm, lai reizi pa reizei nokonstatētu ko esmu vai neesmu palaidusi garām veselus 26 gadus.
Atbildēt | Iepriekšējais
(bez virsraksta)
from:
cannibalsmith
date: Mar. 29., 2006 - 05:05 pm
Link
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
(bez virsraksta)
from:
atiitis
date: Mar. 29., 2006 - 07:52 pm
Link
Atbildēt | Iepriekšējais