apjukuma · sajukuma · piezīmes


palidosim?

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
Iegādājos aviobiļetes lidojumam Rīga-Amsterdama-Rīga ar airBaltic un pēc nedēļas saņēmu ziņu, ka manis izvēlētajā dienā reiss Amsterdama-Rīga ir atcelts. Zinot, ka arī mans draugs pirms neilga laika atcelto tiešo airBaltic lidojumu šajā pašā maršrutā ir samainījis pret citu, tikai ar pārsēšanos Hamburgā tajā pašā dienā, zvanīju uz airBaltic biļešu rezervācijas tālruni, lai uzzinātu, vai iespējams samainīt arī manu rezervāciju, lai atgrieztos Rīgā man vēlamajā dienā. Saņēmu laipnu, bet noteiktu atbildi, ka citu lidojumu maršrutā Amsterdama-Rīga šajā dienā airBaltic neveic (lai arī mājas lapā parādās reiss ar pārsēšanos Kopenhāgenā), un meitene piedāvāja izvēlēties lidot ar tiešo reisu vai nu dienu pirms, vai pēc sākotnējā datuma. Piebildu, ka manam draugam vēl pirms nedēļas šāda pārrezervācija bijusi iespējama - uz to man tika atbildēts, ka ir mainīti lidojumu maiņas noteikumi, tāpēc biļetēm, kas pirktas īpašā piedāvājuma laikā, šāda pārrezervācija, kas iekļautu lidojumu ar SAS un pārsēšanos, nav iespējama. Ko padarīsi, apstiprināju jauno atgriešanās datumu dienu ātrāk.
Dažas stundas vēlāk mans draugs, izbrīnīts par tik pēkšņām airBaltic politikas izmaiņām, izlēma piezvanīt uz airBaltic Viļņas informācijas centru un pārliecināties, vai šī pati politika ir spēkā arī citos airBaltic birojos. Lai cik tas pārsteidzoši nebūtu, pēc 1 minūtes saņēmām atbildi, ka lidojuma maiņa tajā pašā dienā tomēr IR iespējama, un jau pēc brīža saņēmu apstiprinājumu, ka veikta pārrezervācija lidojumam man vēlamajā dienā ar pārsēšanos Kopenhāgenā.
Jautājums – vai airBaltic Latvijas birojam ir stingrāki noteikumi nekā pārstāvniecībām citās valstīs, vai vienkārši vietējiem lidotgribētājiem jāsamierinās ar muļķīgām standartatbildēm konkrēta problēmas risinājuma vietā?
* * *

Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry