- 1.2.08 16:59
-
Ņemot vērā sabiedrībā izraisījušos rezonansi, LNO un radošā komanda nolēmusi mainīt izrādes reklāmas māksliniecisko risinājumu, jo LNO, nevēloties aizskart skatītājus un sabiedrību, nevar nereaģēt uz šādiem signāliem, aģentūrai LETA norādīja LNO sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Inga Vasiļjeva.
Viņa skaidroja, ka LNO, izvēloties izrāžu vizuālo tēlu, tradicionāli piedāvā to veidot radošai komandai. Bieži tas ir izrādes scenogrāfs, kas balstās uz izrādes konceptuālo risinājumu un stāsta būtību.
Izrādes "Leļļu opera" vizuālais tēls cieši saistīts ar izrādes ideju - koka puisēns Pinokio ienāk šajā pasaulē kā nevainīgs bērns ar tiešu, skaidru un nesamaitātu pasaules redzējumu. Tāpēc LNO pieņēma izrādes vizuālo risinājumu kā atbilstošu izrādes koncepcijai, sacīja operas pārstāve.