- 15.5.07 13:29
-
Ir pieņemts pašķendēties par reklāmām. Nu tad es arī. Šorīt braucu atpakaļ no Pārdaugavas uz centru, lietus gāž vienlaidus pelēkā masā, nevar no Vanšu tilta pat Akmens tiltu saskatīt, ūdens pludo pa brauktuvi vienmērīgā un visu nosedzošā upē, zibeņi debesīs šķīst, pērkons dārd, bet - kas tad tur?! Tilta galā pie P.Pils stāv piecas vai sešas salijušas nelaimes čupiņas. Piebraucu tuvāk - tādi kā piketētāji (pirmā doma bija - palūk, kādi aktīvisti nopietni tur rūpi par pils nākamo iemītnieci/iemītnieku). Vēl tuvāk - saprotu, ka tie ir ugunsdzēsēju drānās saģērbti reklāmas dzīvie mērķi - kaut kādi nabadziņi, kas stāv ar plakātiņiem, uz kuriem rakstīts, ka apdrošināt "pareizi" savu nekustamo īpašumu var kantorī "Balta".
Nepietiek ar to, ka reklāmas kļūst arvien nesaprotamākas (es atvainojos, kas tas par idiotismu ar to Hermani, ko katru vakaru sauc pa TV? Kurš tur ir Hermanis, un vispār, par ko ir stāsts? Un tad vēl tā darbarīku bode, kas lepni paziņo, ka tomātu/gurķu etc šiem nav! Nu un tad? Es, piemēram, zinu daudzus veikalus, kuros nav benzīna, grāmatu vai džinsu - šādi var reklamēt jebko un ienlīdz labi šo jebko arī sasniegt); man šķiet, ka to izdomātāji vienkārši ir izkūkojuši prātu.
Labi, dusmas esmu izgāzis, dirsties nav laika.