- 14.5.06 21:32
-
-Nav man problēmas pret to ka viss izskatās melns - pietiekami labi apzinos ka tas ir domāts kā tonētais stikls ij līdz ar to dzīvē viss izskatīsies savādāk, it sevišķi labi to var redzēt iekštelpu skicēs, bet kāda huja pēc mums būvēt astotos pasaules brīnumus kas skuju mums te būs vajadzīgi? Piesaistīsim vēl kādus britu tūristus, har har?
Par tiem koncertzāles vai muzeju izskatiem - nu ir, ir tas svarīgi. Tīri psiholoģiski, lai dodoties uz koncertzāli tu justos ka dodies uz koncertzāli. Tikpat labi varētu paziņot ka nav mums te nekādas vecrīgas apbūves līdz ar to tie stikla monstri kas tur tiek slieti augšā pateicoties teju vai visiem labi zināmām aploksnēs dotajām summām it pilnīgi normāli un super un papildina pilsētas kulturvidi. Vai arī operai tagad aplikt, nezinu, grūti pat iedomāties, nokrāsot zaļu un izrotāt ar dzelteniem apšuvumiem - tas, redziet, tagad būšot moderni un mēs, mazā melnā tauta, būsim idioti kas, redziet, nesaprot lielo mākslu un provokatīvo uzrunu.
ai, hujs tas viss. Bet paziņot ka tumšais akcents, tāds kopumā kompakts, nepiebilstot ka tas viss tiešām kopumā izskatās kā no bērnu klucīšiem salikts kopā kaut kas, pat nerunājot par to ka projektā neredz ne kādu kopēju līniju, ne arī skatoties uz to objektu rodas sajūta ka tas ir kaut kas vesels, loģisks, nobeigts veselums, izskatīsies lieliski... Var jau fanot par to ka savējie vinnē, ka redziet, lielā māksla un tā, bet sajūta ka tiek radīta lielā māksla lielās mākslas pēc nepiedomājot ne par pielietojumu, novietojumu un iekļaušanos kaut kādā vismaz attāli loģiskā vidē nepamet. Lai arī jā - uz hanzabankas un preses namu ēku fona izskatās atbilstoši. Un tas nebija kompliments.