- 19.3.11 19:02
- Mani nebeidz aizkustināt laiku pa laikam pārtikas lielveikalos starp plauktiem sastapti vīri. Parasti viņi ceļo divatā, taču nepārprotiet - tas nav nekas tāds. Viens no viņiem ir tāds kā gids, kā ceļvedis, toties otru atšķirīgu no pārējās publikas padara pilnīgi jaunais un acīmredzami nupat vēl veikalu plauktos dusējušais apģērbs (nebūt ne no tā lētā gala). Sejā šiem vīriem atspoguļojas diezgan plaša pieredze. Un tad nu, lūk, šis "ceļvedis" parasti izrāda dažādas preces un stāsta. Teiksim: "Šis alus ir vislabākais. Viņi to sāka taisīt laikam pirms gadiem diviem. Garšo gluži kā īsts padomju alus." Vai arī: "Tas ir krievu morss, to ražo pats lielākais pārtikas pārstrādes uzņēmums Krievijā. Var nopirkt jau diezgan ilgi."