Mēs varam būt gandrīz droši, ka Kantu no "dogmatiskās snaudas" neatmodināja vis Hjūma iespējamās (palūgšu norādīt THN pagināciju) spekulācijas par esences/substanes nošķīrumu, bet gan Hjūma domas par kauzāciju, kā Kants norāda savā darba "Prolegomeni katrai nākotnes metafizikai" ievadā.
THN pielauju pat tiiri teoreetiksi nevar buut ne runas par dogmatisko snaudu taa kaa lpp noraaadiishana izpaliks iespejams esmu slikti saprasta, bet es nemaz necentos apgalvot, ka kanta "atmodai no taas pashas snaudas' ir kads sakars at hjuuma THN, driizaka jau taa ir vispaareja infuence no hjuuma empiiriskajaam idejaam kuras kants driizaka papildinaaja, ja ne atspoguloja Tiiraa praata kritikaa,runaajot par praata limitiem un so on liidz pat transcententalajam idealismam..