verbālais ekshibicionisms - kuce, kuce, kucē [entries|archive|friends|userinfo]
verbālais ekshibicionisms

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

kuce, kuce, kucē [Sep. 12th, 2006|10:28 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Nē, nu es centos būt pieklājīga, es tiešām, tiešām, tiešām centos, bet tas krāniņš, tas KRĀNIŅŠ ņem un ar mani runā TĀDĀ tonī un vēl paziņo, ka es nemaz necenšos izprast viņa situāciju. Kāpēc man ellē ratā ir jācenšas izprast viņa situāciju, kāpēc? Vai tas ir rakstīts patērētāja tiesībās - patērētāj, lūdzu esi iejūtīgs, ja tavs pakalpojuma sniedzējs ir aunapiere un centies ar visu savu maigo būtību izprast to, ka tiem idiņiem ir rinda servisā?

UN VISPĀR, ja, CITI gaida vēl ilgāk (man goda vārds vienā brīdī likās, ka viņš sāks raudāt). Jā, jā, Pēterītim arī domrakstā bija trijnieks un citiem vispār bija vēl sliktākas atzīmes. Man taču ir pilnīgi pie kājas, kas notiek ar citiem, cik ilgi remontē viņu veļas mašīnas un kā viņi ļauj sevi čakarēt, mani interesē mans sasodītais telefons un viss.

Sarunas beigas bija aptuveni tādas un, ja tagad paskatās atpakaļ, tad mazliet smieklīgas.

Es - Es rakstīšu iesniegumu, lai jūs man atgriežat naudu, tas taču ietilpst manās tiesībās, vai ne?
Krāniņš - Bumbumburum (murmina)...
Es - Es zinu savas patērētāju tiesības, es rakstīšu iesniegumu.
Krāniņš - Raksti (atļaušos piezīmēt, ka viņš mani visas sarunas laikā uzrunā uz drošu TU)
Es - Cik ilgā laikā izskatīs manu iesniegumu?
Krāniņš - Es tev atzvanīšu, lai pateiktu, kā iet ar to garantiju.

Pī-pī pī-pī

Tagad noteikti viss Latvijas lieliskākā interneta veikala kantoris runā par to, ak atkal zvanīja TĀ kuce.
linkm?

Comments:
[User Picture]
From:[info]efix
Date:September 12th, 2006 - 10:38 am
(Link)
kurš ir tas kantoris? lai tauta zin, savus varoņus.
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:September 12th, 2006 - 10:40 am
(Link)
220.lv - mājaslapā viņiem raksatīts tavs labākais interneta veikals
Labākais interneta veikals my ass.
[User Picture]
From:[info]ns
Date:September 12th, 2006 - 11:07 am
(Link)
ne nu runā nekā. nesadomājies :)

bet vispār es ar tevi arī tik pieklājīgi nerunātu drošvien, bet vienkārši lietišķi pateiktu, ka viss, ko es esmu varējis, ir izdarīts un nākas vien gaidīt. jo es to virtuvi zinu - ja esi atdevis servisā trešajai personai, piemēram, servicenet.lv, tad ir bezcerīgi pasteidziāt, uzzināt statusu vai vēl kaut ko izdarīt.
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:September 12th, 2006 - 11:12 am
(Link)
Jā, tu vismaz man atbildētu lietišķi, nevis teikt - īīk, bet citiem labo ilgāk, un vispār, ja, TU vispār necenties saprast mūsu situāciju, un manos pienākums nav sniegt informāciju par to, kad tavs telefons būs gatavs.
[User Picture]
From:[info]ns
Date:September 12th, 2006 - 11:14 am
(Link)
nu bet tu jau manu lietišķo atbildi uztvertu tieši tāpat, jo pēc manas lietišķās atbildes uzdotā jauājuma "man vienalga, ka jums tur jāgaida" mana atbildēt nāktos gluži to pašu.
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:September 12th, 2006 - 11:22 am
(Link)
Nē, sāksim ar to, ka viņš jau no paša sākuma nesniedza man "lietišķu atbildi", bet lika priekšā kaut kādus muļķīgus aizbildinājumus "man laboja kompi, tāpēc jūsu e-pasts izdzēsās", varēja taču atvainoties par to, ka nav man atbildējis un pateikt, ka centīsies noskaidrot, kad mans telefons būs gatavs.
[User Picture]
From:[info]ns
Date:September 12th, 2006 - 11:25 am
(Link)
nu labi. grūti jau no malas novērtēt. es tikai gribēju pateikt, ka viņiem arī nav vienkārši, jo servisa apkopes galējās instances (tb reāli darītāji) LV ir zem katras kritikas līdz ar to izdrāžot arī gala patērētājus un visus pa vidu esošos kā šoreiz 220.lv
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:September 12th, 2006 - 02:19 pm
(Link)
Tas, ka drāž viņus nedod tiesības kaut kādam e-veikala pipsim ņemt un ar mani runāt tādā tonī it kā es būtu viņam sabraukusi viņa jorkšīras terjeru Pupsiku.
[User Picture]
From:[info]ns
Date:September 12th, 2006 - 02:22 pm
(Link)
nu bet varbūt centies viņu saprast, jo tu vari iedomāties, ka viņam tādi zvana 50, viņš īsti tiešām nejūtas un nevar justies vainīgs, bet tie 50 visi _cenšas_ runāt pieklājīgā tonī, bet rēāli jau tā nav, jo to jau nevar nokontrolēt. nu tāds apburtais aplis, kur īsti līdz galam neviens nav bez vainas vai ar vainu.
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:September 12th, 2006 - 02:25 pm
(Link)
Nu ko es citu varu teikt - lai pipsis maina darbu, ja viņš nevar ar mani pieklājīgi runāt un, ja viņam, es atvainojos, dirsu plēš man atvainoties 220.lv ne jau savā vārdā par to, ka viņi mani čakarē. Sāksim ar to, ka man pēc patērētāju tiesībām nemaz netika dota iespēja saņemt atpakaļ naudu, bet gan tikai saremontēt to sūda telefonu. Es varētu nevis dusmīgi gaidīt, bet gan griezties patērētāju tiesību birojā ar info., ka tāds un tāds sūda veikals mani maldina, par ko, starpcitu, vispār ir atsevišķš punkts un vēlāk arī pants.
[User Picture]
From:[info]ns
Date:September 12th, 2006 - 02:43 pm
(Link)
labi, labi. neaizraujies ar savām patērētāja tiesībām. tas ir tāpat kā ar tiesībām nepiekrist ceļu policijas lēmumam...
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:September 12th, 2006 - 03:32 pm
(Link)
Bulšits!
Un vispār es esmu nikna, jo visi kaut kā mēģina apelēt pie manas sirdsapziņas pēdējā laikā attiecībā pret pilnīgi visu. Iešu prom no sūda augstskolas, pametīšu frizierskolu, sākšu strādāt par oficianti un īrēšu istabu komunālajā dzīvoklī. Viss, man viss ir piegriezies.
[User Picture]
From:[info]ns
Date:September 12th, 2006 - 03:53 pm
(Link)
jā. un lietosi vecu koiju :)
[User Picture]
From:[info]ns
Date:September 12th, 2006 - 03:53 pm
(Link)
tpu - nokiju :)
[User Picture]
From:[info]gg
Date:September 12th, 2006 - 11:56 am
(Link)
redzēs, kā man ies ar Opimpusa pazudušo bateriju vāciņu, šodien sazinājos ar servisu un teica, ka jānesot viss Bodijs, un ka atsevišķi neko nevar speciāli pasūtīt.

man jau paliek bail no šitiem servisiem :))

www.666žop.lv