krāns |
[Aug. 23rd, 2006|02:49 pm] |
|
|
|
Comments: |
Jāpalasa patērētāju tiesību penteri, tur kaut kas bija minēts par to, ka remonta laiks nedrīkst pārsniegt noteiktu skaitu dienu, es tik nezinu, cik tieši.
| From: | fleur |
Date: | August 23rd, 2006 - 03:21 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kautkā tā: (1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām: 1) attiecīgi samazina preces cenu; 2) bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu; 3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem; 4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu. (2) Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam, ņemot vērā preces raksturu un paredzamo lietošanu.
Ja viņi man nedēļas laikā to telefonu nesataisīt, es viņiem likšu prieksā šo punktu un sacīšu, ka tas man sagādā neērtības :D
| From: | fleur |
Date: | August 23rd, 2006 - 04:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
aha, ņemot vērā preces raksturu;) Iemācies šo pantu un dodies;) tev ir kautkāds papīrs - kad tiesi viņi paņēma uz labošanu?
Jap, ir gan, bet papīra prom neietu - tur viss rakstīs, datums, protams, arī. Nu tagad tik jāpagaida nedeļa un jāiet kačāt pravas :D | |