verbālais ekshibicionisms - krāns [entries|archive|friends|userinfo]
verbālais ekshibicionisms

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

krāns [Aug. 23rd, 2006|02:49 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Piečakarēja. Aizbraucu takš šorīt uz to sasodīto internetveikalu un šie man saka, ka tomēr labos to manu trubu. Vakardien telefonsarunā solīja man jaunu aparātu vai naudiņu atpakaļ, bet te pēkšņi labos. Pincīši!

Tomēr visforšākais tajā visā bija saruna ar jefiņu, kurš pieņēma manu sūdzību un pusmirušo klausuli.

Es: Kad apmēram mans telefons varētu būt gatavs?
Jefiņš: Es nezinu.
Es: Nu aptuveni.
Jefiņš: Es nezinu.
Es: Kā, pat ne aptuveni?
Jefiņš Nē!
Es: Pat ne tik aptuveni, kā, piemēram, pēc nedēļas vai pēc mēneša?!
Jefiņš: Tas atkarīgs no darbnīcas, bet es nezinu.
Es: Krāns!
Jefiņš: Ko lūdzu?
Es: K-R-Ā-N-S

Nu labi, to daļu par krānu es izteicu tikai savās domās, bet nu vienalga debīli, jo man nav ne jausmas, vai savu telefonu dabūšu atpakaļ pēc nedēļas vai uz savu trīsdesmit septīto dzimšanas dienu.

Runājot par dzimšanas dienām - daudz laimes vēlreiz, [info]cane!
linkm?

Comments:
[User Picture]
From:[info]fleur
Date:August 23rd, 2006 - 03:03 pm
(Link)
Vai nav tā, ka tu viņus vari pasūtīt un pieprasīt savu naudu? Tieši pamatojoties uz to, ka viņi nezina, vai uz 37 dzimšanas dienu tev beidzot būs telefons vai nē.
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:August 23rd, 2006 - 03:13 pm
(Link)
Jāpalasa patērētāju tiesību penteri, tur kaut kas bija minēts par to, ka remonta laiks nedrīkst pārsniegt noteiktu skaitu dienu, es tik nezinu, cik tieši.
[User Picture]
From:[info]fleur
Date:August 23rd, 2006 - 03:21 pm
(Link)
kautkā tā:
(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
1) attiecīgi samazina preces cenu;
2) bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;
3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
(2) Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam, ņemot vērā preces raksturu un paredzamo lietošanu.
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:August 23rd, 2006 - 04:17 pm
(Link)
Ja viņi man nedēļas laikā to telefonu nesataisīt, es viņiem likšu prieksā šo punktu un sacīšu, ka tas man sagādā neērtības :D
[User Picture]
From:[info]fleur
Date:August 23rd, 2006 - 04:22 pm
(Link)
aha, ņemot vērā preces raksturu;)
Iemācies šo pantu un dodies;) tev ir kautkāds papīrs - kad tiesi viņi paņēma uz labošanu?
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:August 23rd, 2006 - 05:15 pm
(Link)
Jap, ir gan, bet papīra prom neietu - tur viss rakstīs, datums, protams, arī. Nu tagad tik jāpagaida nedeļa un jāiet kačāt pravas :D
[User Picture]
From:[info]anabella
Date:August 23rd, 2006 - 05:15 pm
(Link)
bez t.i.