Baidos, ka čaula Tevi jau sveicina
"zema dūmgāzu temperatūra" šajā gadījumā, šķiet, arī būs atslēgas frāze.
Gadījumos, kad no krāsns nākošo gāzu temperatūra ir zem kaut kādas Dievam vien zināmas vērtības, gāzes skrustenī augšup virzās pārāk lēni. Saskaroties ar āra gaisu tās strauji atdziest, izveido kondensātu, kurš spēj ielīt [ne gluži līt, jo tas vairāk ir migla, nekā lietus] atpakaļ skurstenī [un šī migla to spēj tieši tādēļ, ka dūmgāzes ir pārāk lēnas un kuslas]. Saskarē ar no degšanas atlikušajiem ogļūdeņražiem, ūdens sasaistās un veido uz skursteņa šuvēm darvu, kura kaut kādōs punktos, tīri termiskās kustības ierosināta, dodas uz āru.
Ko šajā gadījumā palīdzētu čaula?
1)Mazāku skursteņa šķērsgriezumu -> lielāku dūmgāzu ātrumu
2)Gludākas šuves, kur darva nespētu aizķerties.
Es ceru, ka no tā visa ir kāds labums.
Gadījumos, kad no krāsns nākošo gāzu temperatūra ir zem kaut kādas Dievam vien zināmas vērtības, gāzes skrustenī augšup virzās pārāk lēni. Saskaroties ar āra gaisu tās strauji atdziest, izveido kondensātu, kurš spēj ielīt [ne gluži līt, jo tas vairāk ir migla, nekā lietus] atpakaļ skurstenī [un šī migla to spēj tieši tādēļ, ka dūmgāzes ir pārāk lēnas un kuslas]. Saskarē ar no degšanas atlikušajiem ogļūdeņražiem, ūdens sasaistās un veido uz skursteņa šuvēm darvu, kura kaut kādōs punktos, tīri termiskās kustības ierosināta, dodas uz āru.
Ko šajā gadījumā palīdzētu čaula?
1)Mazāku skursteņa šķērsgriezumu -> lielāku dūmgāzu ātrumu
2)Gludākas šuves, kur darva nespētu aizķerties.
Es ceru, ka no tā visa ir kāds labums.