Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

22. Sep 2006

12:23

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Interneta laikmetā ir radīts vēl viens veids, kā izčakarēt potenciālo klientu - neatbildēt uz pašu piedāvātu kontaktu. Piem. samsung.lv kāds ir izdomājis, ka jābūt iespējai uzdot jautājumu elektroniski - teicama doma. Bet tā ir idejas mazākā daļa. Ja uz šiem jautājumiem neviens neatbild, tad rodas iespaids, ka minētā resursa pārstāvji ir tādi paši dīvaiņi kā sieviete no blakusmājas, kura regulāri liekot sludinājumus ar īres piedāvājumu, bet nekad neatbildot uz telefona zvaniem.
Skaidrs, ka nav jātic visam ko izlasa internetā, īpaši korporatīvajos saitos. Tā nu tajos biznesos laikam iegājies - vai nu izčakarē pats, vai tiec izčakarēts.

(ir doma)