Maijs 16., 2006
| 15:50 - mērķauditorija Darba procesā (cenšoties iepazīt mērķauditoriju) iegāju Cālī, lai izpētītu, kā domā sievietes, kas mērķtiecīgi cīnās ar celulītu.
Vispārējā noskaņa: "Man pēc pirmajām četrām procedūrām vairs tik ļoti nesāpēja un neparādījās arī milzīgi zilumi, kas nenoiet mēnešiem ilgi, VAI ES KAUT KO DARU NEPAREIZI?!"
|
Comments:
Mhmm, skaidrs, ka nepareizi, vajadzēja taču sāpēt un zilēt;)
Jā, tu pareizi uztvēri domu.
Un nē, es neākstos. Cilvēki tiešām ir ar mieru iemaukties spāņu zābakos, stundu gulēt pārtikas plēvē un paciest piecpadsmit minūšu ilgu pērienu ar sekojošajiem zilumiem uz vēdera, dibena, gurniem un kāju iekšpusē, un visu to kādas 10 reizes vienā kūrē, lai uz 2-3 mēnešiem atbrīvotos no celulīta.
Celulīts - tas laikam ir kaut kas ļoti, ļoti šausmīgs.
Drīz arī vīrieši sāks par ko tādu uztraukties.
Nesatraucies, vīriešu kosmētikas gids (apmēram 30 produkti 8 veidu sejas ādu problēmām ar 5-6 veidu pielietojumu) arī ir taisīts.
Tiesa, celulīta problēma vīriešiem ir mazāka - bet tikai tāpēc, ka vīrieša fizioloģija ir atšķirīga. T.i., sievietei celulīts ir tikpat dabisks kā, piemēram, lielas krūtis... Un vīriešiem celulīts arī ir apmēram tikpat bieži kā lielas krūtis.
Šādu problēmu risināšanai, protams, arī ir īpašs ķermeņa gels.
Mhmm. Tātad, vajag reklāmas akciju, apmēram tādā stilā: "aizvācam celulītu, tagad ar divreiz lielākām sāpēm, nekā jebkad agrāk".
| From: | deep |
Date: | 16. Maijs 2006 - 16:34 |
---|
| | | (Link) |
|
nu, kreemi nedod neko. un taas inkviziicijas ar pleeveem netik..
tu kreemiem reklaamu taisi? vieniigais, kas reaali paliidz, ir izvaakt saali no paikas un braukt ar riteni.
Jā, bet tas ir gandrīz vienīgais, kas ir par velti... Acīmredzot nav tieši tas lieko-tauku-aizvākšanas efekts, ko vēlas krēmiņu ražotāji ;D |
|
|
|
Sviesta Ciba |