labs zarīts. kas mums ir? senā roma, filozofiskā doma, jaunās tehnoloģijas //un aizkuņģa dziedzeris// pantomīmo vistu režģi izmežģot, gribas tautiski skābenā ģīmī dragreisot vitamīnu vālītes anālā perturbance es vispār nezinu, par ko es runāju par jaunajām tehnoloģijām, vēdisko kultūru un vitamīnu stabiņiem verlibra skalā pieci pūdernīcas kas tas vispār tur notiek, es neatnācu uz semītu kopsapulci, lai čemodānā pārvestu cilvēku pāri robežai vai arī vindikatīvi plosītos zvērudārzā mežģīņu krāvumiem balerīnu rikšām bocmani pie stūres un tarelkinu uz prigožina kadiķa kasām sev pakaļu ar avīzi burtiski gribas ielikt cilvēkam 2 kā ciparos būtu paslēpts tūlītējs rūdījums madagaskāras tehnoprincese uzliesmojusi vidutājā katra cilvēka esence kādā brīdī tiek paslēpta kopējā reģistrā kuram tīri objektīvi nav iespējams piekļūt un tie apgaismotākie, kas cīnās par savu dzīvi, viņi vislabāk vienkārši pēc atspīdumiem rekonstruē sevi, bet esence ir torkiš okupēta reģistrā un šis reģistrs iet cauri visam sietam jeb visam tekstam, kas tiek manipulēts ar gidrauliku verlibru un taškentas pilānijas vespuči kaut kādu es ja godīgi un pavisam godīgi visgodīgāk un ārkārtēji spilgti iztēlojoties pašģīmi mēģinu saprasties ar kontaktiem, kas lēni un bet vai neatvairāmi vai arī lentu aprises dala kapuces tā viņa tajā tarelkinā ielika bišu bobiku un saulcerīti, droši vien uztraucoties par to, vai norādes uz alpakrasa violudismu nav pakārtotas konglomerējošām pozīcijām rita rimta raidlaika pozīcijās ar gubernatora cepuri iesēdēta bibliārā kupātu graiznīca. |