11:34 - : fashion is broken, raksta the washington post
agrāk modes dizaineri ne tikai sasauca presi, bet arī akli klausīja, ko tā pēc tam rakstīja, lai gan preses (žurnālu redaktoru) viedoklis un tas, ko viņi meklē tādā skatē un apģērba gabalā ļoti atšķiras no tā, ko meklē pircējs ar banknotēm makā. un šī tendence noveda pie tā, ka modes skatēs demonstrētais un modes skates pašas par sevi kļuva par pilnīgu ekstravaganci, kurai maz sakara ar reālo dzīvi, novedod dizaineru namus parādos, jo nauda neieplūda kasēs. ko pirmajā mirklī nemaz nepateiksi pēc reklāmām, slavenību garderobēm un instagramiem, vai ne. tā nu modes industrija ir rezultējusies bankrotējušā out of sync with reality piemēslotājā nr. 1.
pandēmija solot pozitīvas izmaiņas. mums sola mazāk modes skašu, mazāk apģērbu, vairāk kvalitātes. nu, londonas modes nedēļa jau notika onlainā. cik daudz naudas ieekonomējās vieniem, cik daudz neiegūtās peļņas otriem. pagaidām šīs izmaiņas gan tikai prognozē modes kritiķi, bet, well, es domāju, tas būtu totāls "fashion is alive" tags.
|