Palīdziet izvēlēties :) | 3. Maijs 2005 @ 14:54 |
---|
Nu tā kungi buļļi, stundiņa ir situsi - esmu nolēmis, ka jāmaina auto. Nē nu vecajam jau nekas nekaiš, vienkārši gribu apgreidoties uz jaunāku. Starpcitu - moš kāds grib veco? Ļoti labs auto ;) 98.gada Nissan Primera vagoniņš, 2 litru turbo dīzelītis. Paklausīgs un uzticams :)
Oki, pie lietas - ko ņemt vietā. Nu baigi smaga izvēle. Skatos es tikai uz japāņiem no 2000. gada un - cik nu maciņš velk - uz augšu. Visvienkāršāk jau būtu ņemt to pašu Primēru pēc feislifta. Tehniski viss gandrīz identiski, tikai vēl smukāk un labāk :) Pierasts pie visa, nebūs nekādi pārsteigumi. Un kas ne mazsvarīgi - pierasts pie ļooti laba Nissan servisa. Bet, viņai tomēr pietrūkst kaut kādas, nu odziņas. Un otrkārt - ja reiz mainīt, tad tiešam uz kaut ko citu, ne? :)
Nākamais "pierastākais" būtu Mazda 626. Ar tādu nobraucos 3 mēnešus un būtībā nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu (ja neskaita to, ka mēneša laikā saplīsa divi priekšējie stikli :P). Vēl gan jāņem vērā, ka tas bija labi aprīkots automāts. Iespējams, ka neautomāts neliksies vairs tik vilinošs...
Nākamais, ar ko nobraucos ne mazāk - Mazda Premacy. Sava praktiskuma un lietošanas ērtuma ziņā, auto viennozīmīgi vinnē šajā izvēlē. Bet, viņām totāli trūkst jebkādas odziņas. Kā jau reiz teicu - nu nav tur zoom-zoom. Pelēka kastīte, kas perfekti dara savu darbiņu. Viss. Emociju nav...
Šeit rekur pārējie upuri, ar kuriem gan man nav bijusi nekāda darīšana. Honda Accord pavelk ar feino dizainu.
Mitsubishi Galant. Tāpat - vienkārši perfekts izskats. Bet mazliet biedē (muļķīgi jau, bet) Mitsubishi nedienas šobrīd. Nav arī pārliecības par viņu servisu...
Mitsubishi Space Star. Mazāks Premacy. Būtu foršs, bet grūti atrast labi aprīkotu.
Toyota Avensis. Pelēkā mašīnīte bez emocijām, bet tā būs uzticama līdz kapa malai. Kā teica angļi - will last forever and a bit more.
Nu tā. Skatos es tikai un vienīgi uz DĪZEĻIEM. Virsbūve tā īsti nav aktuāla, bet vislabāk tomēr pavelk vagoni. Bet būs labi i hečbeki i sedani. Kā jums rādās - kas būtu tas prātīgākais? Moš kādam ir rados, vai vienkārši esat dzirdējuši atsauksmes vai kā. Labprāt uzklausīšu katru viedokli.
Ak jā, vēl protams siekalojos gar Alfu... gara jo gara siekala tek... mašīna sapnis. Bet nu es netieku pāri tam, ka Alfa jau pēdējos 10 gadus ir viens no visvisneuzticamākajiem auto ar ļoti dārgām remonta izmaksām... Bet autiņš sapnis... Ehhh. Labi, miers. Paliekam pie japāņu vidējās klases. Ko sakiet? :)
|
|
From: | maris |
Date: |
3. Maijs 2005 - 15:08 |
|
|
|
(Link) |
|
|
From: | maris |
Date: |
3. Maijs 2005 - 15:11 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu labi, kaut vai 5. evolūciju! :)
|
From: | qued |
Date: |
3. Maijs 2005 - 16:06 |
|
|
|
(Link) |
|
Es ar visām 4 par toijotu. Man bija toijota (zini, kas ar viņu notika), tagad ir mazda. Toijota, lai arī 5 g vecāka, bija kvalitatīvāka. Un mazākdefektaināka. No šiem bildītēs atainotajiem auto dizaina ziņā es pirmo liktu alfu, otro hondu. Nisaana priekša - atvaino, bet ugly.
Pastāsti lūcu vairāk. Kas par tojotu, mazdu? Un kas tiesi ir kvalitatīvaks un kas bij defektains mazdai?
|
From: | qued |
Date: |
5. Maijs 2005 - 12:14 |
|
|
|
(Link) |
|
Toijota bija corolla '93 (es vairāk uz mazo klasi esmu tendēts :) ). 1,6l gli liftbeks. Divas lietas, par ko varēja sūdzēties: 1) zemi griesti; 2) motors ēda eļļu - tā ap 1,5-2l uz 10 tk km. Amservā gan apgalvoja, ka tādām korollām tas esot tipiski. Citādi - auto uz goda. Ja vajadzēja, uzrāviens bija ļoti ok (virs 3k rpm, protams). Kas man visvairāk patika - pēc 3 gadu (vairāk kā 60 tk km) braukšanas vienīgais, kas bija jāmaina (neskaitot siksnas, eļļas filtrus u.tml.), bija stabilizatoru bukses. Auto ļoti izturīgs un uzticams. Mazda ir 323F 1.5, 98. gada. Jau pēc iegādes bija virkne defektiņu - dažādas bukses un putekļu gumijas piekarē, abs sensors (mazdām tā esot vāja vieta) plus vēl plaisa izplūdes kolektorā grūti pamanāmā vietā. Daļu no tā visa gan varēja norakstīt arī uz iepriekšējo īpašnieku, tomēr tagad, pēc pusgada lietošanas (10 k km), vēlreiz nācās mainīt pusgadu atpakaļ mainītās divas piekares bukses un stabilizatora atsaiti. Vispārējais iespaids - toijota bija viscaur kvalitatīvāka; labāki apdares materiāli, kvalitatīvākas visādas tur paneļu salaiduma vietas. Toijotai bija atsevišķa centrālās atslēgas vadības poga un apgaismota miskaste, uz ko mazda atbild ar gaismiņu aizslēdzamā bardačokā. Toijotai bija arī vadītāja sēdekļa muguras izliekuma regulators, kā pietrūkst mazdai. Mazdas motorītis ir elastīgāks - labāk velk uz zemiem apgriezieniem, arī vietas salonā ir vairāk. Toties mazāk vietas bagāžniekā uz aizmugurē sēdošo ērtību rēķina. Saka jau, ka mazdas un toijotas ir "pelēkas" mašīnas, tomēr toijota atstāja labāku vizuālo iespaidu. Ļoti patika liftbeka dizains, sevišķi aizmugurējā daļa. Detaļas ir dārgas kā vienai, tā otrai. Ir gan radies iespaids, ka par Mazdas detaļām plēš vairāk - varbūt tādēļ, ka mazda ir jaunāka. Piemēram, tāds sūda izplūdes kolektors pie viena dīlera maksā 500 Ls, pie otra - 300 Ls (man metināja). Lai nomainītu ieplīsušu ārējo spogulīti, nāksies šķirties no 70 latiem. Nezinu, kā m-motors, bet Aura auto serviss mēdz strādāt pavirši, neinformējot klientu par visu, ko viņam vajadzētu zināt. Piemēram, no rīta sarunā ar klientu, ka mainīs to, to un šito, bet vakarā izrādās, ka nomainīts vēl arī tas un vēl kaut kas, kā arī rēķins attiecīgi 2x lielāks. Pret toijotas dīleru servisiem pretenziju nebija. Abi auto bija no Vācijas. Toijota tika iegādāta 2001.ajā, Mazda pagājušogad. Par toijotas bēdīgo galu varēja lasīt iauto diskusijās. :(
a kamdēļ esi daļu bilžu noflipojis? lai būtu visas uz vienu pusi? :D
|
From: | kugis |
Date: |
4. Maijs 2005 - 10:48 |
|
|
|
(Link) |
|
Alfa ir ļoti skaita mašīna - itāliešiem vispār ir parasti jāiesrpingst tikai tad, kad vajag dabūt gatavu kautko reāli sūdīgu dizaina jomā. Taču tik cik Alfa ir smuka, tikpat proporcionāli viņa ir draņķīga tehniski. Šādas galējibas atsit vēlmi pirkt.
Honda man nešķiet, kas ūberkūls dizainiski, taču Mitsuks gan ellīgi smuks. Tieši ši izskats - uz jauno lanceri bez žēlastības nevar noskatīties... Toties Toyota... Izskats viduvējs, taču tehniski saliek visiem to gadu vāciešiem, nerunājot par kautkādiem peugoet, citroen un kam tik vēl ne. Ja tu vēlies būt Latvietis Praktiskais - ņem Avensins un būsi apmierināts kā kaķis, kas iekritis krējuma burkā.
|
|