|
From: | qued |
Date: |
5. Maijs 2005 - 12:14 |
|
|
|
(Link) |
|
Toijota bija corolla '93 (es vairāk uz mazo klasi esmu tendēts :) ). 1,6l gli liftbeks. Divas lietas, par ko varēja sūdzēties:
1) zemi griesti;
2) motors ēda eļļu - tā ap 1,5-2l uz 10 tk km. Amservā gan apgalvoja, ka tādām korollām tas esot tipiski.
Citādi - auto uz goda. Ja vajadzēja, uzrāviens bija ļoti ok (virs 3k rpm, protams). Kas man visvairāk patika - pēc 3 gadu (vairāk kā 60 tk km) braukšanas vienīgais, kas bija jāmaina (neskaitot siksnas, eļļas filtrus u.tml.), bija stabilizatoru bukses. Auto ļoti izturīgs un uzticams.
Mazda ir 323F 1.5, 98. gada. Jau pēc iegādes bija virkne defektiņu - dažādas bukses un putekļu gumijas piekarē, abs sensors (mazdām tā esot vāja vieta) plus vēl plaisa izplūdes kolektorā grūti pamanāmā vietā. Daļu no tā visa gan varēja norakstīt arī uz iepriekšējo īpašnieku, tomēr tagad, pēc pusgada lietošanas (10 k km), vēlreiz nācās mainīt pusgadu atpakaļ mainītās divas piekares bukses un stabilizatora atsaiti.
Vispārējais iespaids - toijota bija viscaur kvalitatīvāka; labāki apdares materiāli, kvalitatīvākas visādas tur paneļu salaiduma vietas. Toijotai bija atsevišķa centrālās atslēgas vadības poga un apgaismota miskaste, uz ko mazda atbild ar gaismiņu aizslēdzamā bardačokā. Toijotai bija arī vadītāja sēdekļa muguras izliekuma regulators, kā pietrūkst mazdai.
Mazdas motorītis ir elastīgāks - labāk velk uz zemiem apgriezieniem, arī vietas salonā ir vairāk. Toties mazāk vietas bagāžniekā uz aizmugurē sēdošo ērtību rēķina.
Saka jau, ka mazdas un toijotas ir "pelēkas" mašīnas, tomēr toijota atstāja labāku vizuālo iespaidu. Ļoti patika liftbeka dizains, sevišķi aizmugurējā daļa.
Detaļas ir dārgas kā vienai, tā otrai. Ir gan radies iespaids, ka par Mazdas detaļām plēš vairāk - varbūt tādēļ, ka mazda ir jaunāka. Piemēram, tāds sūda izplūdes kolektors pie viena dīlera maksā 500 Ls, pie otra - 300 Ls (man metināja). Lai nomainītu ieplīsušu ārējo spogulīti, nāksies šķirties no 70 latiem.
Nezinu, kā m-motors, bet Aura auto serviss mēdz strādāt pavirši, neinformējot klientu par visu, ko viņam vajadzētu zināt. Piemēram, no rīta sarunā ar klientu, ka mainīs to, to un šito, bet vakarā izrādās, ka nomainīts vēl arī tas un vēl kaut kas, kā arī rēķins attiecīgi 2x lielāks. Pret toijotas dīleru servisiem pretenziju nebija.
Abi auto bija no Vācijas. Toijota tika iegādāta 2001.ajā, Mazda pagājušogad. Par toijotas bēdīgo galu varēja lasīt iauto diskusijās. :(