Mārketings |
[Dec. 19th, 2008|11:35 am] |
Par sportistiem, datorspēlēm, TV seriāliem, popmūzikas dziesmu tekstiem u.tml. īpaši neiespringstu, bet zīmolu izvietojums ("product placement") literārajos darbos man tiešām izraisa fizisku nelabumu. Ja kāds nesaprot, par ko runāju, hrestomātisks piemērs Dena Brauna izpildījumā: Roberts Lengdons Masačūsetsā basām kājām klīda pa vientulīgo Viktorijas laika māju un auklēja savu tradicionālo bezmiega pretlīdzekli - krūzīti kūpošas "Nestle's Quik".
|
|
|
Comments: |
| From: | zetinja |
Date: | December 19th, 2008 - 11:49 am |
---|
| | | (Link) |
|
Varbūt Denam braunam nenormāli garšo Nestle's Quick un tapē nespēja šamo nepieminēt savā darbā? :o
| From: | plate |
Date: | December 19th, 2008 - 12:01 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:DDDD
From: | divi_g |
Date: | December 19th, 2008 - 12:09 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Mnja, a tak vispār nepamanīsi, ja nepievērsīsi uzmanību..
| From: | wztr |
Date: | December 28th, 2008 - 04:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
bwē | |