Mobilo operatoru reklāmas parasti izceļas ir īpašu...teiksim, gaumi. 8 sekundēs ietvertajam sižetam potenciālajā klientā vajag uzjundīt pozitīva pārdzīvojuma virpuli, noskaņot to uz jauko un patīkamo.
Bet kāpēc nepamēģināt pierādījumu no pretējā?
Gājējam uzbrauc divas automašīnas
Vispirms 1952. gadā dzimušajam vīrietim uzbrauca 1976. gadā dzimuša vīrieša vadīta automašīna "Hyundai", savukārt pēc tam - jau esot notriektam - 1984. gadā dzimušas sievietes vadīta automašīna "Škoda".
Līksmi pīkstot izsaukuma signālam, 1976. gadā dzimušais vīrietis lido pāri Hyundai kapotam, pirksti spiež taustiņus, seko atsitiens pret Škodas bamperi, tuvplāns rāda kā īkšķis nospiež zaļo trubiņu, pa starpai abu vadītāju izbiedētās sejas, zib kadri no tiesas zāles, cietums, zeki ar bleķa zobiem...un te pēkšņi no Škodas apakšas atskan balss - čau, es te mazliet kavējos, bez manis nesāciet!!