Nu tad.. |
[1. Mar 2004|18:59] |
[ | skaņas avarējot |
| | saguris | ] |
[ | skaņas avarējot |
| | Metallica - The Unnamed Feeling | ] | Nu ja, kā jau nedaudz zināms, tad man tas mežs patīk ne tikai kājām pārvietojoties, bet arī nēsājoties pa mežu iekš dzelz rumaka un meklējot citu līdzīgi domājošo izliktos kontrolpunktus. To sauc par Off-Road braukšanu.
UPD: Bildes no iAuto Piemēram, iedomājies savu parketdžipu braucam pa stigu, kur izvizinājies ir MežaKaķis. Tā ir tāda mašīna, ar kuru ved baļķus ārā no cirsmām. Nu lūk, tam Meža Kaķim rati ir kā traktoram, jauda kā tankam, ij kravnesība neprātīgi liela. Jamais pabraukājas pa stigu šurpu - turpu un rises ir tādas, ka stāvot ar vienu kāju risē, otru uz rises malas starpība ~ 30-50 cm. Nu vo. Iebrauc tai risē ar Korejiešu tarakānu (TerraCan) vai ielas Onanētāju (Pajero) vai Audi allroad - un būsi evakuējams ar to pašu meža kaķi, vai kādu spēcīgāku džipu, kuram klīrens ir virs 30 cm un ar vinču un pats galvenais ar sakarīgu blīvi starp stūri un sēdekli. Nu tad atkal pie lietas. Vakar sākās Latvijas Off-Road Trophy reida čempionāts, tā pirmais posms. organizētājs - S/o "Mazozoli 4x4" Kā jau rakstīju, tad navigācijai izmantoju (parasti) GPS. Tomēr aizvakardien GPS devējs atklāja savu sabojāto seju un pateica "jok" - nestrādā vairs. Nu neko, kompass taču nav svešs, kartes arī zināmas, ceļi mazzināmi. Baldones mežos pēc kartēm vadīties ir bezjēdzīgi - stigas ir papildinātas, parādījušies daudz mazzināmu ceļu, apkārtne purvaina un tai pat laikā arī pauguraina. Pirmais posms - Starts Pie Wess autosalona, "šūpoles" (uz paliktņiem uzlikti paralēli dēļi, uz kuriem uzbraucot auto ir jānolīdzsvaro tā, lai dēļu gali neskartos pie zemes un auto balansētu uz savas smaguma centra ass.) - rezultāts apmierinošs, iekļaujamies laika kontrolē, un dodamies uz Baldoni, jokaini, ja mēs startējām tūristu klasē, tās ir ar standartauto, kuri spēj attīstīt normālu ātrumu uz šosejas (90 >), tad TR2 un TR3 klases auto ir paredzēti nevis ātrumam bet caurgājamībai. Līdz ar to, ierasties laikā uz Specuzdevumu 2 (SS2) savā laikā TR2 un TR3 klasēm bija pietiekami grūti, dažām mašīnām pat neiespējami.
aizbraucām uz mežu, izgājām SS2, devāmies tālāk. Manas dullības dēļ sākām meklēt punktu, kura nemaz nav - tb kartē ir, bet jāatrod nebija. Zaudējām ~ 10 min laika, kas nav īpaši mazsvarīgi. Pārliecinājies, ka esmu kļūdījies devāmies meklēt citus KP, pie trešā KP ieberzāmies dūkstī, tur padirsu kompasu, nu neko, nav jau mirstamā vaina. Pēc sūnām uz kokiem atradu ziemeļus, tālāk pēc KP atrašanās vietas noorientējos, un dui mežā. Un tā pie katra KP. Bija labi keksi, kuri gāja pa priekšu, citas TR klases gan, un mēs aiz jamajiem. Rezultātā paņēmām punktu, kas nebija mūsu klasei paredzēts - ar krietni augstāku mašinas sagatavotību un caurgājamību paredzēts.
Nu pārsalis nebiju, pārlieku netīrs ar ne.
Devītā vieta - priekš šīs sacnsības pietiekami, nākamajai gatavošos vēl nopietnāk.
:) |
|
|