Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

31. Okt 2013

18:09

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

izrādās, paypal kas pircējam nozīmē ērtības, pārdevējam var sagādāt neizmirstamas vilšanās brīžus - piem. jūs pārdodat pulksteni par 400 eirikiem (kāpēc ībejā? tak lai sasola lielāku cenu!), pārdevējs zibenīgi samaksā ar pp, jūs aizsūtat pulksteni un pēc nedēļas sarūgtinātais pircējs ziņo, ka tas ir viltojums un viņš gribētu atpakaļ 50% (nav gan skaidrs, kāpēc vispār paturēt viltojumu, vai ne), atteikuma gadījumā viņš vienkārši pasūdzas ībejam un tas lemj pircējam par labu, tas noz€mē ka 400 eiro tiek atdoti atpakaļ pircējam un jums paliek piga, aizvainojums plus riebums pret visu.

vai arī cits scenārijs - pircējs kautko noskrūvē no jūsu mantas, vai nomaina pret salauztu detaļu un uzstāj, lai ņemat preci atpakaļ un atdodat naudu.

šo un vēl citu krāpšanas veidu dēļ daudzi cilvēki pārstāj tirgoties ēbajā, what a shame, jo kopumā jau štelle ir laba.

(ir doma)