friday -

About  

Previous Entry 19. Maijs 2004 @ 12:44 Next Entry
nesaprotu.
kāpēc reklāmu tēli radio ir stulbi, vai tas ir vieglaakais ceļš reklāmas veidotājiem?!
(kad izgaist ēnas)
From:[info]gismo
Date: 27. Maijs 2004 - 00:02

(Link)
Meklējot līdzības ar vizuālo (poligrāfisko) reklāmu -
1) Klients attopas pēdējā brīdī, kā rezultātā nepietiek laika izveidot kaut ko sakarīgāku.
2) Ja laika ir vairāk, un mākslinieks ir izveidojis pārdomātu reklāmu, klients, vēlēdamies kaut ko uzlabot (lasi - sabojāt), pieprasa izmaiņas. Jo biežāk notiek iejaukšanās, jo lielāka iespēja reklāmas veidotājam pieļaut kādu kļūdu. Jo vairāk situācija tiek pieminēta nākamajā punktā uzrakstītajam gadījumam.
3) Dēļ naudas ekonomijas vai neuzticībai profesionāļiem (pārāk lielas pašpārliecinātības dēļ), daļu darba (scenārija rakstīšanu, aktieru piemeklēšanu u.c.) klients ņem uz saviem pleciem. Tādā veidā iegrožojot mākslinieku.

Neviens sevi cienošs mākslinieks apzināti netaisītu "stulbu" reklāmu. Protams, klients var tā aizkaitināt, ka a)tiks uztaisīts tieši tā kā to vēlās klients;
b)klientam tiks ieteikts pameklēt citu firmu (dažādu iemeslu dēļ tas varētu būt pareizākais risinājums, pašam ir nācies tā darīt...);

Reizēm ir grūti atrast zelta vidusceļu starp iespējamajiem variantiem - nosaukt lētāku cenu (cerot uz saprotošu attieksmi no klienta puses - piekrist mazākam atalgojumam, lai klientam nodrošinātu labāku produktu un uzlabotu/saglabātu savas firmas prestižu, bet, nekādā gadījumā - plānojot izmantot lētākas un nekvalitatīvākas izejvielas); pierunāt klientu reklāmā ieguldīt lielāku summu... Tas vairs neattiecās uz tēmu

Atgriežoties pie tevis uzdotā jautājuma - vēl viena iespēja: nav saprasta dziļā doma. Liekas, labākais piemērs - Salaveča piekaušana. Atklāti sakot, tikai pirms mēneša sapratu jēgu - ironiju par svētku komercializāciju.
[User Picture Icon]
From:[info]friday
Date: 31. Maijs 2004 - 11:03
(Link)
par to ka klients var visu sabojaat, nav ne mazaako shaubu :))

nez kaadeelj cilveeki juutas speeciigi jomaas, par kuraam tiem ir tikai aptuvena nojausma, bet ja es saakshu adiit zekjes vinji smiesies un teiks - Tu ko galiigi sviestaa sagaajis esi? bet tajaa pat laikaa nenogurushi uzrodiis piedurknes un meegjinaas iejaukties sveshaas kompetences jomaas...

lasot Tavu tekstu par klientiem, manī atausa smaids, par reiz organizeetu reklaamas materiaalu sagatavoshanu - pirmajaa piegaajienaa sagatavotie materiaali tiek nodoti atbildiigajaam personaam, tad tie tiek atgriezti ar veelamiem labojumiem, n-tajiem papildinaajumiem utml, un taa vairaakus rinkjus, liidz beigaas saliidzinot pirmo versiju ar galeejo, kas tapusi izejot 7 elles celjus, izmainjas ir tik minimaalas, ka nesaproti visu sho mociibu jeegu, ja nu vieniigi Klienta pashapzinjas apmierinaashana :)


par to salaveci ...nuu, visu cienju eerika priekshaa (pats esmu izmantojis vinja pakaplojumus), bet shoreiz tika aizshauts garaam paaraak asi nostatoties pret sabiedriibas vispaareejo veelmi sajust shos sveetkus kaa privaatus (komercializeet tos censhas tikai tirgotaaji, bet pie videejiem ienaakumiem valstiit tas nav nemaz tik viegli panaakams), bet no otras puses dumpiigai jaunatnei varbuut tas bija tieshi meerkjii :) ...
(kad izgaist ēnas)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba