Komentāri |
Meklējot līdzības ar vizuālo (poligrāfisko) reklāmu - 1) Klients attopas pēdējā brīdī, kā rezultātā nepietiek laika izveidot kaut ko sakarīgāku. 2) Ja laika ir vairāk, un mākslinieks ir izveidojis pārdomātu reklāmu, klients, vēlēdamies kaut ko uzlabot (lasi - sabojāt), pieprasa izmaiņas. Jo biežāk notiek iejaukšanās, jo lielāka iespēja reklāmas veidotājam pieļaut kādu kļūdu. Jo vairāk situācija tiek pieminēta nākamajā punktā uzrakstītajam gadījumam. 3) Dēļ naudas ekonomijas vai neuzticībai profesionāļiem (pārāk lielas pašpārliecinātības dēļ), daļu darba (scenārija rakstīšanu, aktieru piemeklēšanu u.c.) klients ņem uz saviem pleciem. Tādā veidā iegrožojot mākslinieku.
Neviens sevi cienošs mākslinieks apzināti netaisītu "stulbu" reklāmu. Protams, klients var tā aizkaitināt, ka a)tiks uztaisīts tieši tā kā to vēlās klients; b)klientam tiks ieteikts pameklēt citu firmu (dažādu iemeslu dēļ tas varētu būt pareizākais risinājums, pašam ir nācies tā darīt...);
Reizēm ir grūti atrast zelta vidusceļu starp iespējamajiem variantiem - nosaukt lētāku cenu (cerot uz saprotošu attieksmi no klienta puses - piekrist mazākam atalgojumam, lai klientam nodrošinātu labāku produktu un uzlabotu/saglabātu savas firmas prestižu, bet, nekādā gadījumā - plānojot izmantot lētākas un nekvalitatīvākas izejvielas); pierunāt klientu reklāmā ieguldīt lielāku summu... Tas vairs neattiecās uz tēmu
Atgriežoties pie tevis uzdotā jautājuma - vēl viena iespēja: nav saprasta dziļā doma. Liekas, labākais piemērs - Salaveča piekaušana. Atklāti sakot, tikai pirms mēneša sapratu jēgu - ironiju par svētku komercializāciju.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |