jāpieraksta, kamēr nav aizmirsies |
[Jan. 17th, 2007|11:27 pm] |
Majās turpinājās diskusija par paidagoģijas tēmu. Aizrunājos tik tālu, ka šitie učuki, kas vaid par mūsdienu jaunatni ir nedataisīti speciālisti. Pedagogs biologs tomēr nav riktīgs biologs zinātnieks, un es ar savu MSc tomēr uz tādiem skatos no augšas, bet nu - skolas līmenim tāda izglītība pietiek. Pedagogs, kas vaid par samaitāto jaunatni, ir turklāt arī nedataisīts pedagogs. Galu galā, pedagoga galvenā misija ir strādāt ar bērniem, lai nu kādi viņi būtu. Ko tad visus tos n gadus tur māca, ja pat to - pašu pamatu un sākotnējo jēgu - neiemāca?! |
|
|
Comments: |
nu nu. te tu bišku par šerpu. mana mammma arī čotrojas par pašreizējo jaunatni, bet galveno vainu veļ tomēr uz vecākiem. un viņas darba pieredze ta kāda?
From: | viola |
Date: | January 18th, 2007 - 08:42 am |
---|
| | | (Link) |
|
+1
O! Ja jau pat tu tā saki... :)
From: | viola |
Date: | January 18th, 2007 - 10:25 am |
---|
| | | (Link) |
|
Es varētu pateikt vairāk, bet - tam vajadzīga garāka saruna. Turklāt es neesmu cilvēks, kas skaidro šādus, salīdzinoši smagus jautājumus, tīklā. Tieši tāpēc, ka tā ir mana ikdiena... Un es galīgi neesnu kašķīgs cilvēks pēc dabas, tātad arī nekašķīga skolotāja... Varbūt kādreiz uzpukstēšu. Tomēr - pukstēt par ikdienu ir grūti, ja tie, kas lasa, nav paši tajā iekšā. Jo tad sākas tas smagais kašķis, jo katrs mēs jautājumus redzam caur savas dzīves un pieredzes prizmu. No malas vienmēr izskatās savādāk...
| From: | shelly |
Date: | January 18th, 2007 - 09:19 am |
---|
| | | (Link) |
|
It takes two to tango, es domāju. Abi labi. | |