|
|
marija | |
|
|
|
|
|
|
|
par balagāniem runājot, es, protams, nevaru nepiekrist Nilam Saksam, ka krāsiņas mantiņas un trādirīdi ir daļa no pilsētas un gan tas pats Rainis gan citi viņam līdzīgie ir par to sprieduši un dzejojuši, paši droši vien aiz sajūsmas lēkuši un aspazijai bruncos ķērušies. bet, ja nemaldos, tolaik tirgus viesojās reti pilsētā un arī tad īpašās tirgus dienās, kad arī tingeltangeļi bija gan, bet uz nedēļas nogali uz gadatirgiem un līdzīgi.
Bet tas, ka dome to NAV saskaņojusi un pat nav zinājusi, cik apjomīgas tās atrakscijas būs, tas, ka piemineklis vispār vairs nav saredzams aiz gaismām un skaņām un metāla konstrukcijām, kā arī tas, ka karuseļi neatrodas Uzvaras prakā, par kuru savulaik bija norādīts, ka tā, lūk būtu laba vieta, tas man šķiet nesaprotami.
ko tur daudz. veca un stulba.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
man vispār riebjas tingeltangeļi kā suga. bezgaumīgi un bezjēdzīgi. arī ārzemēs. Bet, ja patiktu, tad būtu po*, kur tos ieliek, tāpat jau nav stacionāri (lielāka problēma ir ar to saskaņošanu - te purčikā jamie arī ik pa brīdim uzrodas, uz nedēļu, un tad nedēļu stāv tukši un tumši, jo kkas nav saskaņots etc.) un visa tā argumentācija ar "Raiņa piemineklis" vispār sviests, tas ir blodī piemineklis, nevis dzīvs rainis! Es kas, ikdienā ejot un nopiržoties tajā parkā arī apgānu Raini? Un kamdēļ neviens nerunā par krievu božņecas aizēnošanu? Tā vismaz ir funkcionējoša sakrāla vieta...
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|