22 Decembris 2009 @ 16:57
Saruna vienas kafijas garumā  

''Domāju ka reklāma ir smieklīga no sākuma līdz beigām. Tu ar neiedomājami nopietnu sejas izteiksmi runā par tomātu biezeni...Uzņēmuma mārketinga viceprezidents un reklāmas aģentūru radošie prāti svinīgām sejām sēž pie gariem, lakotiem galdiem un spriež, cik sabiedrībai ārprātīgi nepieciešams tieši tāds šokolādes batoniņš vai pelmeņi...Kopumā - līdzko cilvēks piedzimst, viņš jau automātiski tikai turpina kļūt smieklīgāks. Pasaulē atbildīgākie lēmumi tiek pieņemti vai nu smagā reibumā, vai vieglā plānprātībā.''

''Baznīcai redzu cauri, jo abi esam vienā profesijā. Tā ir vecākā reklāmas aģentūra pasaulē. Kampaņa, kas iet jau 2000 gadu - ar labākajiem artdirektoriem pasaulē - Karavadžo, Mikelandželo...''

''''Bet ar Dievu.. Domāju, ka viņam ir brīnišķīga humora izjūta, samērā nešpetna, jo tieši tad, kad tu pīpē visresnāko cigāru un visskaļāk plāties ar panākumiem, viņš nospiež sarkano pogu, un tev uz galvas uzkrīt klavieres..'' [Ēriks Stendzenieks - mazliet apbružāts, viegli cinisks reklāmas darbonis, kuram nauda nesmird]

++