Prof. Biezpientaures pētījumu centrs -

6. Dec 2007

13:07

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Ko dara Andrjuha situācijā, kad Andris nopērk audaku ? Pareiz, viņš nopērk bīmeri. Situācijā, kad viņiem kāds iebrauc sānā, abi rīkojas līdzīgi - zvana apdrošinātājam. Tātad, Andrjuha sagaida apdrošinātāja vērtējumu un slēdzienu, atdod bīmeri servisā, kas specializējas uz šo marku un atrodas Rīgas rietumu daļā. Atšķirībā no man zināmajiem servisiem, tur ir tāda kārtība ka ar defektu lapu vienojies ar mehu virsaiti par piekares labošanu, ar bleķinieku prezidentu par virsbūves darbiem un ar krāsotāju vadoni - par spārna, durvju un kapota krāsošanu. Ja ir vlomeņķijs pašam to darīt, par nelielu samaksu tiek izdalīts slots darbu vadītāja ikdienā un šos darbus viņš organizē personiski. Manuprāt, vēl varētu likt atvest pašam savus instrumentus un materiālus, un ar nelielu komisiju uzreiz piedāvāt to visu nopirkt uz vietas lai nebūtu jātērē laiks ar sagādes jautājumiem. Nu tas būtu fihņa.

Tātad, darbu organizators sestdien, vienīgajā dienā kad stingra režīma iestādēs strādājošie var apmeklēt servisus un lielveikalus, tad viņš nestrādā, bet piedāvā kontaktēties ar iecirkņu vecākajiem, kas ir pretrunā ar sākotnējo koncepciju. Tā nu nākas Andrjuham darba devējam iesniegt notu, ka nākamajā darbdienā viņš būs absent un doties uz zlopolučno servisu. Nedēļas vienīgajā saulainajā dienā bīmeris tiek izbraukts pieņemšanai slapjš, precīzāk - pa pusei slapjš un sagadīšanās pēc slapjā puse ir krāsotā puse. Būdams cilvēks rūpīgs un mazliet varbūt pat pedantisks, Andrjuha ar čomu, kas viņam ir devies līdzi, slauka nost mitrumu lai kliedētu aizdomas, kuras beigu galā tomēr apstiprinās - krāsojums ir nekvalitatīvs un tas redzams ar neapbruņotu aci pat nespeciālistiem, kādi viņi abi ir. Mirkli iztēlojies, kā krāsotāju desjatņiks, piebalsojot servisa vadītājam, viņu kaunina "da što ti paņimaješ", rādot uz turpat pagalmā stāvošajiem mazliet jaunākiem un daudz dārgākiem bīmeriem, "mi ih krasim i pretenzij ņetu", pasauc krāsotājus un izsaka šaubas par darba kvalitāti. Krāsotāja sejā nepakustās ne vaibsts, seko frāzes "vsjo jasno" un "mi perezvonim".

Man šķiet, ka sūdīgāk ir gājis tikai slavenajam Kenam Rokvelam, kura svaigi nopirkto bīmeri dīleris sasita vēl nenogājis pircējam un līdzīgas kvalitātes atjaunošanas darbus vispār nekādi nekomentēja.

(4 raksta | ir doma)

Comments:

From:[info]baltie_zushi
Date:6. Decembris 2007 - 18:24
(Link)
par mierinājumu varu sacīt, ka līdzīgi izgadījās ar to pašu Rīgas rietumdaļas servisu ar kopēju īpašnieku strādnieku šķiras markas (tb corollas) lietotājam - pilnīgi jaunam auto signalizācija, kas izrādija manāmas histērijas pazīmes un negribēja tapt atslēgta ar dzimto atslēgu, tika remontēta/mainīta 3 reizes ar 1 mēneša starplaikiem, un tikai trešajā reizē, personiski uzspiežot uz jūtām elektriķim (pievedot analoģiju ar lietotāja darba specifiku, kad otrreiz servisā nonācis biroja dzelzis ar to pašu defektu tiek spīdzināts vismaz 24h, lai neizdvestu kaut 1 aizdomīgu skaņu), izrādijās, ka pie vainas ir slikts zemējums, nevis itāļu elektronikas rūpnīcas turku vai albāņu darbaspēka nolaidība :)
(Reply to this) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:7. Decembris 2007 - 13:44
(Link)
sak, ne jau naudā bet attiecībās ir laime ?
(Reply to this) (Parent) (Thread)
From:[info]baltie_zushi
Date:7. Decembris 2007 - 19:34
(Link)
laime ir nevis naudā, bet tās daudzumā, bet ja nopietnāk, tad lai cik grūti šādos gadījumos sevi piespiest negriezt zobus un negruzīt citus par halātisko attieksmi, tak reizēm palīdz vairāk kā bubuļa PTAC piesaukšana
(Reply to this) (Parent) (Thread)
From:[info]biezpientaure
Date:10. Decembris 2007 - 18:31
(Link)
vidēji statistiskā gadījumā PTAC esamības fakts ārkārtīgi labi palīdz risināt nesaskaņas. Šādā gadījumā - nezinu, kas tur beigās būs.
(Reply to this) (Parent)