|
February 9th, 2005
03:36 pm - Fluīdi, fluīdi!
Vai tā ir taisnība, ka savas otrās pusītes mēs neapzināti izvēlamies līdzīgas savam pretējā dzimuma vecākam? Vakar mans tētis izmeta vienu frāzi tā, ka es gandrīz aizrijos ar zupas karoti, jo viņš to pateica tieši tādā pašā balsī un intonācijā, kā to darīja viena no manām ''mūža mīlestībām''. (Ehh,noamii , vai atminies, cik daudz mums tādu savulaik bija un kā mēs mīlējām viņas uzskaitīt- tev jo īpaši bija detalizēts reģistrs hehe). Es sajutos tā, it kā viņš būtu atpakaļ. Bet šī "mūža mīlestība'', par kuru es tagad runāju, nebija nekāda bērnības dienu, bet gan diezgan nesena un, manuprāt, nopietna (vismaz no manas puses, bet tas nu tā). Man viņš likās pieņemams visās jomās. Nu lūk. Vakardienas gadījums man lika pārdomāt, vai tikai kaut kur, nevaru pateikt, kur, viņš nebija līdzīgs manam tētim. Nevarētu teikt, ka es tāpēc vakar biju priecīga, nē, tas man drīzāk lika saprast, cik ļoti man kaut kas pietkrūkst, kaut kas, ko es esmu jau aizmirsusi. Bet tā ir līriska atkāpe no tēmas. Ļoti daudzi pāri ir savstarpēji vizuāli, un ne tikai, līdzīgi, kas arī apstiprina šo pieņēmumu.
Vai ne, ka pavasarīgie hormoni jau sāk dancāt pa galvu? Current Mood: superīgs Current Music: Dean Martin: That`s amore
|
Comments:
| From: | noamii |
Date: | February 9th, 2005 - 03:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
manam reģistram nebija ne vainas. bet hehe šai lietai jai iestājies noilgums un viņi visi ir atbrīvoti no atbildības :p nav man vēl nekādi hormonu danči, nu nav. žēl. nu nezinu, ja es izvēlētos viņus pēc sava tēva šablona, tad dzīvē nebūtu neviena vīrišķa, kas mani līdz galam noklausītos.
tevi tas vilks- tevi vilks tas, lai tevī neklausītos. apprecēsi kādu, kurš mācēs uzklausīt un tev viņš liksies kā jēla ola :DD Bet, ja godīgi, tad tā var būt tikai viena īpašība, kas līdzinās vai kādas ārējās pazīmes. Hormoni savukārt jau nekur nepazudīs. Februārī cilvēki ieņem visvairāk bērnus- kā tad var izskaidrot to, ka skorpionu pasaulē ir tik daudz?
| From: | noamii |
Date: | February 9th, 2005 - 04:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kāds vilks? ? kur viņš ir? :) Tu domā, ka tādēļ es esmu nākusi šajā pasaulē? ?
nekur nevilks, tepat ēdīs.. nu ja, pirmie pavasara fluīdi. Savukārt visi jāņabērni ir zivis. Tikai es ne, es esmu pirmsjāņabērns.
| From: | noamii |
Date: | February 9th, 2005 - 04:27 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu paldies, Tu manī raisīji ideju, ka esmu nevēlamais bērns.
kāpēc uzreiz nevēlamais bērns nu! Tas jau neko nenozīmē. Visi bērni (izņemot izvarošanas) jau ir savā ziņā gribēti. Tā taču sanāk.
Mani šausmina šī doma, tas liekas kautkā nepareizi...
tev tas liekas pretīgi? nemaz jau tik pretīgi nav, viss, kas ir dabisks, nav pretīgs hehe
Nezinu vai pretīgi, bet nepareizi. Bij man grāmata par šito, bet neizlasīju atdevu bibliotēkā, tad tagat zinātu vairāk runāt, tagat vienkārši nepareizi. Varbūt tapēc, ka iedomājos patraku, iedomājos kādu klonu, nezinu...
kā nepareizi? klons jau nē, vienkārši tas dabā tā iekārtots, ka visu mūžu mēs ilgojamies pēc vecākiem un neapzināti izvēlamies ko tādu, kas mums varētu dot to siltumu. Vai arī tamdēļ, ka vecāks bija pirmais pretējā dzimuma pārstāvis, ko mēs redzējām, tāpēc zemapziņā visu laiku salīdzinam, jo tas liekas kā tāds etalons. Kā tad var izskaidrot to, ka psihologi saka, ka, ja vecāki dzīvoja nesaskanīgi, tad arī tev būs līdzīgas problēmas ģimenes dzīvē
| From: | noamii |
Date: | February 9th, 2005 - 04:33 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Fui, tad jau tu arī piekrīti, ka pirmās seksuālās domas bērnam rodās par saviem vecākiem? ?
nē, es runāju par siltumu un mīļumu, ko mēs vēlamies saņemt no saviem partneriem, tāpat kā no vecākiem. Man nebija Elektras komplekss un nebija neviena tāda doma galvā. Tas jau ir pārspīlēti.
| From: | noamii |
Date: | February 9th, 2005 - 04:43 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu ja jau Tu runā par neapzināšanos, tad jau varbūt bija Tev Elektras komplekss, tikai Tu to neapzinies :P
domas, kas man galvā es apzinos (izņemot neprāta brīžus, bet bērnībā tādu nebija). Es varbūt neapzinos savu zemapziņu. kāpēc jūs nevēlaties pieņemt šo teoriju? praksē tas pierādās ai cik daudz
Nu negribu tam piekrist, nevar tik viennozīmīgi teikt. Daudzreiz ir tā ka bērni rīkojas tieši pretēji. Un tā parādība par vecāku meklēšanu tai psiholoģijā ir termins, kautkāds komplekss, takā nedomāju, ka var būt kāda runa par to, ka meklējot otru pusi vairums meklē vecākus.
pretēji arī rīkojas, tāpat kā mēs katrs kādreiz rīkojamies pretēji dabas vēlmei. man tik daudzi pāri liekas vizuāli līdzīgi!
Tas ka viņi ir vizuāli līdzīgi neliecina par pieķeršanos vecākiem, bet drīzāk par radniecīgu dvēseļu meklēšanu, un bērni no vecākiem bieži nu TIK ļoti atšķiras.
nu nepiekrīti, nepiekrīti man.. :P
Tas kā tu to pateici kautkā jocīgi izk;ausās;)
pēdējā atbilde vai viss posts?
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 09:41 am |
---|
| | | (Link) |
|
Atbilde pēdējā. Šķiet, ka esi pikta;)
Nevajag...
pikta nē, es vienkārši piekāpjos ;)
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 03:24 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Lai nu tā būtu;)
tu jau zini, kurš parasti piekāpjas :PP he hee
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 03:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es taču jau sākumā zināju, ka tu tā dari lai realizētos šitas te. Viltniece;)
es izsaku pārdrošus pieņēmumus, lai tu varētu apstrīdēt, un tad es beigās piekāpjos, lai paziņotu, ka piekāpjas tas, kurš ir... ?
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 04:17 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nēē, nē! Ja es ko tādu iedomātos, tad jau būtu galīgi slims:) Pēc tā kad tu teici "Nepiekrīti, bla bla bla"
Nu nepiekritīšu es Tev... Bērni nemaz tik ļoti no saviem vecākiem neatšķiras... Protams ir iespējams to (raksturu) pamainīt vai kā tā... Bet pamatā mēs esam līdzīgi...
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 10:11 am |
---|
| | | (Link) |
|
Līdzīgi, jā, bet ir tāda lieta, vairums cenšas pa visu cenu būt savādāki un rezultātā viņi atšķiras. Protams lielos vilcienos rakstura iezīmes paliek un arī vizuāli tīri ģenētiski saglabājās līdzība, bet katrs jau cenšas atšķirties, meklē savu vietu, neviens negribu taču būt savu vecāku ēna utt. Nu vispār runāju subjektīvi, vairāk domājot par to kā tas notiek ar mani. Iespējams ja vecāki bērnam ir patiesa autoritāte, tad viss ir savādāk, bet ta jau šķiet gadās reti.
Jebkuram bērnam vecāki bērnībā ir autoritāte... Tik ar laiku viņus piekāš vai kā savādāk un viņiem liekas, ka vecāki šitādi un tādi... Bet kad sāk dzīvot atsevišķi tu viņus sāc pieņemt un mīlēt...
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 10:43 am |
---|
| | | (Link) |
|
Tiesa. Bet uz to laiku tu jau esi mainījies un maz līdzinies vecākiem.
Nu, protams... Katram ir sava kaut kāda dzīves pieredze un domāšana, bet ja tā pavēro tad gribot negribot, ja būsi godīgs tad atradīsi kopēju un vairāk nekā tu gribēsi redzēt... :)
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 10:59 am |
---|
| | | (Link) |
|
Nu protams, es jau sen esu izlupinājis kuras īpašības man ier no kura rada. Bet tur jau tā lielākā fiška ka es esmu sajaukums, kā jau visi mēs, no abiem vecākiem un vēl no kādiem tālākie radiem, takā rezultātā sanāk, ka mūsos ir tikai dažas iezīmes no kāda konkrēta vecāka un savukārt šīs dzāzas iezīmes mums var būt kopīgas ar jebkuru ar mums nesaistītu cilvēku no ielas. Un meklēt sevī teiksim māti atiecīgi atrodot sev otru pusi kas līdzinātos man un tādejādi skaidrot to ka tā es meklēju savā otrajā pusītē māti vienkārši nav iespējams. Es taču evaru atrast cilvēku, kurš būtu vienlaikus līdzīgs man un mātei. (Nu šito vislabāk būtu saprast ar kādu konkrētu gadījumu, kaut ar izdomātu). Protams pastāv cilvēki un tādu ir daudz, kas savā otrajā pusē meklē kādu no vecākiem, bet tad tai otrai puei piemīt tikai daļa no tā kas piemīt tam cilvēkam(protams pieņemot faktu, ka viņš atrod mātes līdzinieci)
Es jau neapgalvoju, ka meklē savus vecākus... Es domāju, ka vienkārši meklē sev patīkamu personu(nu vismaz es). Pašu mīļāko un jaukāko viss viss viss labāko un ideālo tieši priekš sevis... Lai arī kāda vīņa būtu citu acīs.... :)
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 11:09 am |
---|
| | | (Link) |
|
Nu protams:) Vienkārši biki aizrāvos...
Es gan tev pilnībā piekrītu, jo pati esmu saskatījusi ļoti daudzas sakritības šajā ziņā!
tā vienkārši ir! Var jau rīkoties pretēji dabai, protestēt, bet, kas zin, laimību varbūt tā nesasniegt. Varbūt izjūk tieši tās laulības, kuras noslēdz tādi ''protestanti''- Šis gan bija tikai mans minējums.
Būtībā dvēsele mums ir atšķirīgas jo tās jau pārmiesojas, bet kaut kādas īpašības un raksturu ko ieaudzina... un arī domāšanas veids pamatā ir ļoti līdzīgs vecēkiem... Jo viņi jau ir tie kas to mums iemāca... :)
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 10:49 am |
---|
| | | (Link) |
|
Tas ka tagat nepiekrītu jau nenozīmē, ka rīkojos arī tā. Ja tev tomēri ir taisnība, tad neatkarīgi no tā ko es domāju, zemapziņā rīkošos citādi. Un nau jau tā ka esmu pilnīgi pret tavai idejai, vienkārši organisms negrib pretojas tai domai, ka varētu meklēt māti, nevis vienkārši radniecīgu dvēseli sev.
Kas atiecas uz mātes meklēšanu... Tad ziniet man piemēram ir šis tas kas man patīk manā mammā un ko es visticamāk arī meklēju otrajā pusītē... Bet, kas attiecas uz otrajām pusītēm tad tur... Rīkojos spontāni un tikai uz izjūtām, ja ir tad ir ja nav tad nav... ;))
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 11:03 am |
---|
| | | (Link) |
|
Tur jau tā štelle ka vis notiek neapzināti. Arī es to varu teikt par savu māti, bet nejau tapēc man tagat būtu vajadzīga vēlviena māte tikai jaunāka.
muahahahaaa... Šito tu labi pateici... :)
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 11:10 am |
---|
| | | (Link) |
|
Nu paldies...
nē nu man jau patīk kā jūs te puiši diskutējat.. ļoti jauki.. :))
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 03:25 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Prieks darīt tevi priecīgu:)
| From: | mexican |
Date: | February 10th, 2005 - 03:39 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:) |
|