Grozgalvīša piezīmjlāde - [entries|archive|friends|userinfo]
Karlsons, kas dzīvo

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[11. Aug 2006|18:58]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Samurajs man atbildēja, bet pārāk samudžināti. Paldies, bija interesanti.

Interesanti vai man izdosies savu ticību formulēt? Mēģināšu.
Man nav izdevies vēl tādu reliģisku pārdzīvojumu piedzīvot vai tādu mācību dzirdēt/lasīt, ka es varētu apgalvot, jā, tas konkrētais Vēstnesis uz mani runā, tā manu Dievu sauc.

Bet es ticu Dievam - vienam, absolūtam, līdzcietīgam, tomēr cilvēka prātam neaptveramam. Visums un visas radības ir Viņa eksperiments, Viņš visu zina un redz, līdzi cieš un savas radības mīl, varbūt var ko mainīt, varbūt - ne. Nezinu.

Neesmu reliģioza, nejūtu nepieciešamību pēc dievkalpojumiem un rituāliem. Droši vien tāpēc neesmu kristījusies un rituāli mani drīzāk atbaida,laikam prāts nespēj atkāpties. Bet Dievu es bijāju un neatļaujos zaimot, kā arī citu cilvēku reliģisko pārliecību aizskart, lai kāda tā būtu.

Man patīk svētnīcas, baznīcas un rituālas vietas, tur var mierā un harmonijā paldies Dievam pateikt, par draugiem un mīļiem cilvēkiem piedomāt, nokārtot parādus ar sirdsapziņu un smelties spēku tālāk iet, bet tikpat labi to var darīt pie upes, uz lieveņa, vai iemiegot.

Man ir dziļa pārliecība, ka cilvēkam vienmēr ir dota izvēle. Ne par velti pasakās vai nu zirgu, vai draugu, vai dzīvi var pazaudēt un citas alternatīvas netiek piedāvātas. Tur arī visi sūdi parasti sākas, kad izvēlies vieglāko ceļu. Kā Lielais Līkais es ar bieži mēdzu iet. Tomēr par visu esot jāmaksā, bez atlaidēm, agri vai vēlu. A kuram ta gribas!

Stāsta, ka vajag lūgt, kritiskos brīžos to arī daru, saviem vārdiem, kā kuro reizi sanāk. Kad prieks vai kas izdodas, saku paldies. Nekādi citādi savu cieņu, bijību un ticību neapliecinu. Varbūt neko labu Pastarā diena nenesīs, nez..
Linkir doma

Comments:
From:[info]samurajs
Date:11. Augusts 2006 - 20:34
(Link)
Jā, varbūt pāršāvu pār strīpu un vajadzēja savu atbildi novienkāršot bez kādu teoloģisku knifu pielietošanas. Bet zem tevis teiktā arī es varētu parakstīties, tā ka šajā ziņā mūsu uzskati ir diezgan līdzīgi.
[User Picture]
From:[info]alnis
Date:11. Augusts 2006 - 20:46
(Link)
Iisi un lakoniski - smu ateiste
From:[info]samurajs
Date:11. Augusts 2006 - 20:57
(Link)
Un pamatojums tam?
[User Picture]
From:[info]alnis
Date:12. Augusts 2006 - 07:06
(Link)
Ak tad ljoti gribi zinaat, ja? Tas pats vecais, labais - pameegjiniet pieraadiit, ka taads eksistee! Tikai nepaveers to otraadaak.. Un pie tam man kaitina teiksim kaut vai taa bazniicas [saistiiba ar Dievu - nenoliedzama] jaukshanaas visur kur vajg un arii nevajag - piem., diskrimineejoshie izteikumi homoseksuaalju sakaraa.. Un veel censhanaas kko noteikt, atsaucoties uz Dieva vaarda.. Pamatojumu veel vareetu papildinaat, tik atvainojiet mani - neguleeta nakts un nogurums dara savu.
From:[info]samurajs
Date:12. Augusts 2006 - 11:27
(Link)
Nekas interesants, tipisks ateisma propagandas upuris.
[User Picture]
From:[info]alnis
Date:12. Augusts 2006 - 11:34
(Link)
Manas domas - neko dariit.. Bet upure s gan neeesmu.
From:[info]samurajs
Date:12. Augusts 2006 - 12:05
(Link)
Dažādi negodīgi cilvēki un stulbeņi baznīcas rindās var mest ēnu tikai uz savu reliģiju vai konkrētu draudzi, bet ne uz Dievu. Savāds arī arguments par atsaukšanos uz Dieva vārdu. Sanāk, ja viņi tavuprāt (uzsveru, tieši tavuprāt), atsaucoties uz to, lietas darītu pareizi (tas ir, kā tev šķiet pareizi), tad tas jau, kā faktiski loģiski izrietētu, būtu neapšaubāms Dieva esamības pierādījums. Bet par cik dažreiz sanāk ne tā, kā it kā vajadzētu, tad vainīgs, protams, ir Dievs, nevis attiecīgie cilvēki. Un tādēļ tiek secināts, ka Viņš nav. Kas attiecas uz homoseksuālistiem, tad atgādināšu, ka ir dažādas baznīcas un ne visas no tām ieņem noliedzošu pozīciju šajā jautājumā.
[User Picture]
From:[info]alnis
Date:12. Augusts 2006 - 12:56
(Link)
Nee, tie negodiigie un stulbenji met eenu arii uz Dievu, jo nereti savu piederiibu meedz sludinaat skalji atveertaam riikleem, un apkaartesoshiem tas ir jaaklausaas, kaa rezultaataa tas var atbaidiit vinjus no taa visa.. Ar nevainiigu paliidziibu no taadiem. Man shkjiet, ka vispaar nav jaaatsaucaas pie Dieva vaarda. Iesaakumam dereetu atbildeet katram par saviem pasha teikumiem. Kaa saprast vainiigs ir Dievs? Un kaa var sanaakt, ja Dievs ir vainiigs - vinja nav???? :o Es runaaju par taam bazniicaam, kas ienjem taadu poziiciju.
From:[info]samurajs
Date:12. Augusts 2006 - 13:25
(Link)
Es prasīju pamatojumu tavam ateismam, tu man "Un veel censhanaas kko noteikt, atsaucoties uz Dieva vaarda". Kāds sakars tam ar pierādījumiem par Dieva esamību vai neesamību? Lūk, un es loģiski izvilku no tā visa turpmākos secinājumus.
Kādā veidā met ēnu? Dievs skaļā balsī no debesīm akceptē viņu rīcību? Jā, bet tu jau nemaz netici Dievam, tad par kādu ēnas mešanu tu vispār runā? Ja tev Dievs nav, tad kā tavā izpratnē tie negodīgie un stulbeņi, kuru rīcību neesošs Radītājs nevar akceptēt, var Viņu kompromitēt? Viņi kompromitē tikai sevi. Savukārt, ja mēs pieņemam, ka Dievs varētu eksistēt, atsaukšanās uz Viņa vārdu bez kādas šo rīcību atbalstošas pēdējā reakcijas un tam sekojošais Dieva nosodījums izrādās tikai neloģisks kuriozs. Jo kā mēs varam nosodīt Dievu, ja nezinām Viņa patieso viedokli dotajā jautājumā?
Tur jau tā lieta, ka tikai par tām baznīcām, kas ieņem tādu pozīciju. Bert kā būtu ar citām? Laikam taviem uzskatim būtu ērtāk, ja visas baznīcas ieņemtu šādu negatīvu nostāju, bet tā nav un tālab tās citas tu ignorē. Jo mēs te runājam par ateisma pamatojumu, pie kamās tu pieminēji baznīcas negatīvo attieksmi pret seksuālajām minoritātēm. Ja tas tev ir arguments, tad kā būt ar tām baznīcām, kas tā nedomā?
[User Picture]
From:[info]alnis
Date:12. Augusts 2006 - 13:53
(Link)
Laikam neprecīzi izteicos.. bija domāta tā daļa.. Neviena baznīca nav pilnīga.
[User Picture]
From:[info]sw
Date:11. Augusts 2006 - 21:09
(Link)
Jā, parakstos. Neatradu nevienu punktu, kuram piekasīties un pateikt "nē, tas nav par mani".