Gāzes iekārta |
Gāzes iekārta | 7. Sep 2005 @ 11:42 |
---|
From: | |
Date: |
7. Septembris 2005 - 12:06 |
|
|
|
(Link) |
|
ja ir iespēja, liec tik virsū, pat ja tas maksās 200..250 Ls (šaubos, vai būs dārgāk), tas atmaksāsies un pie pareizas g.iekārtas regulēšanas nemaz nejutīsi starpību.. vienīgi neņem to automātisko pārslēdzēju no benzīna uz gāzi, labāk paprasi, lai uzliek manuālo (slēdzīti tipa). Pēc tam: 1) lej ļoti labu eļļu motorā (gāze ir sausāka + lielāks detonācijas koeficents); seko, lai vienmēr eļļa būtu līmenī + regulāri to maini 2) seko, lai gaisa filtrs būtu tīrs 3) g.iekārtas uzstādītājam apjautājies pēc cik ilga laika jāpārregulē, jānolej ūdens (tāds mēdz rasties kondensācijas iespaidā), jāiztīra (gāzei mēdz piesprukt klāt viskaut kāds draņķis, kas sakrājas iekārtā) 4) ziemā vienmēr pabeidz braukšanu, pārslēdzot uz benzīnu, un uzsāc motora darbību arī ar benzīnu..
Ok, paldies par izmeļošu atbildi.
|
From: | viuks |
Date: |
9. Septembris 2005 - 18:55 |
|
|
|
(Link) |
|
Vot taisni dēļ tā pirmā punkta, gāzes iekārtas manuprāt nav labas veciem, padilušākiem motoriem, jo, ja benzīns vēl tur veic kautkādu eļļošanu uz cilindru sieniņām un arī piedevas eļļai var piegāzt, tad gāze to motoru vienkārši ņems un nokaus. Nebaidītu, ja nebūtu tādus motorus redzējis.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |