Krogi

Iepriecinājumi un sarūgtinājumi


8. Jūnijs 2007

Tequila Boom, M. Pils ielā @ 13:45

[info]dzeina:
[šķendēšanās pārpublicēta no mana žurnāla]
Labu laiku nebija būts Tequila Boom [vecajā, tas, kas blakus Ķiplokkrogam; jaunais Mārstaļu ielā vēl nav iečekots]
Ierodamies vakarpusē, dodamies sēdēt otrajā stāvā. Pēc minūtēm piecām kļūst skaidrs, ka laikam neviens mūs nav pamanījis, tā nu vīrs dodas pēc ēdienkartes. Viņš paņem ēdienkarti, & to, gaidīdami oficianti, gandrīz izstudējam no galvas. Apmēram padsmit minūtes. Nu ko, vīrs dodas lejā, lai pasūtītu - a mūs pašus pasūta, precīzāk, nosūta uz pirmo stāvu, jo, redziet, augšu slēgšot ciet. Nokāpjam lejā, vēl pēc minūtēm piecām beidzot parādās oficiante. Pieņem pasūtījumu, kura galvenā sastāvdaļa ir auxts alus, jo es mirstu jau nost aiz slāpēm. Baidos sameloties, bet tālāko ~20 min. laikā, protams, nekāds alus netika atnests. Nu, vienā brīdī man bija zē bē, & devāmies prom, pa ceļam satiekot izbrīnīto oficianti, kas galīgi nevarēja saprast, ar ko neesam apmierināti. Sāka kaut ko pīxtēt, ka virtuvē sastrēgums, & ka alus mucas jāmaina [mucu mainīt viņa sāka tad, kad jau devāmies uz izejas pusi]. Nu, ibio, tas viss ir saprotams, bet, kas ir, slabo atnākt & pateikt, ka nāxies nedaudz uzgaidīt, ir par grūtu?
Tā nu izmantojām pārbaudītās vērtības - MK Līvu laukumā. Apkalpošana ļoti ok, Užavniex ir, ņamma arī garšīga. Vot.

Bet nu bļin, es saprotu, ka oficiantiem [varbūt] maz maxā & ir [varbūt] sūdīgi darba apstākļi. Bet tas absolūti NAV attaisnojums šādai attiexmei pret klientiem.
&, kas vēl man ienāca prātā - kamēr Dienas Izklaides rubrikā Prieks & Vilšanās varēs lasīt txt "gaidījām 40 minūtes, līdz atnesa padzerties; oficiante pusstundu nepievērsa uzmanību", nekas jau nemainīsies. jo, viņi, sukas, ir pavisam aizmirsuši to, ka viņi tur atrodas klienta dēļ, ne otrādi. &, kamēr paši krogu apmeklētāji nesāx viņus audzināt, nekas jau nemainīsies...

Šorīt ienācās ideja - nākamreiz, ejot uz kādu ilgi neapmeklētu/ nezināmu sab. ēdināšanas iestādi, mož uzreiz, ieejot, pajautāt: - A kā jums ar apkalpošanu? [B_d gan teica, ka tas nebūtu īsti "zolīdi" ;)]
 

Comments

 
From:[info]gomo
Date: 13. Augusts 2007 - 14:40
(Link)
mucu maina barmenis, nevis oficiante. :)
From:[info]dzeina
Date: 13. Augusts 2007 - 17:19
(Link)
nu, šajā iestādē to darīja oficiante ;)
[User Picture Icon]
From:[info]eyemsorry
Date: 28. Februāris 2008 - 00:36
(Link)
mazliet pabrīnījos. esmu vairākas reizes bijusi šajā TB, bet allaž sastapos ar diezgan ātru un pieņemamu apkalpošanu. Vienīgi Bloody Tequila bija bezdievīgi pretīga, tāda sajūta, ka bārmenis gāzis iekšā visu pēc kārtas.. ij neskatoties. Oh. bet tas tad arī vienīgais, kas man tur sagādājis vilšanos. Varbūt bārmenim slikta diena.

p.s. Apmeklētāji nespēj "audzināt" viesmīļus. Par šito pasmaidīju :) Pati strādāju par viesmīli un manā gadījumā darba apstākļi ir labi, algu, protams, vienmēr var vēlēties lielāku, bet tas ir skaidrs, ka es nestrādāju klientu dēļ. Tas ir tikai un vienīgi DARBS. Jā, ir tikai normāli censties apkalpot klientus pēc labākās sirdsapziņas un uzlabot viņiem garastāvokli, bet nereti gadās apstākļi, kas ļoti, ļoti ietekmē visu apkalpošanas procesu. Jo īpaši tas attiecas uz pavāru, bārmeņu un arī traukmazgatāju darbu.

Pat nezinu, ko ar to gribēju pateikt.. Būsim cilvēcīgāki? Un par sukām tiešām nav vajadzības nevienu saukt..

p.s. Tevis aprakstītā situācija iekš TB gan nebija patīkama, varbūt vienkārši nepaveicās.. nav jau smuki, nepavisam nav.

Krogi

Iepriecinājumi un sarūgtinājumi