nekas tik ļoti neuzjautrina, kā diršanās internetā.
Šo pašu simts gadu laikā viņi ir izsmēlušies. retās filmas sižetiskā līnija ir kas negaidīts. Rutīna. Krievi ar to vēl neslimo. Arī skatijums uz dzīvi, krievijā ir stipri cits un atspoguļots filmā - pasaulei varētu būt interesants. Galu galā krievija un bijušās PSRS valstis ir gigantisks un pašpietiekams tirgus!1. MEHTЬI, Uļica Razbitih Fonarei, Uboinaja Sila, Maroseika12, Kamenskaja un vēl 100un1 krievu seriāls/filma, kur vieni slaktē, bet otri - izmeklē. Tas par to rutīnu, kura krieviem it kā nepiemītot.
2. Cik liels tirgus ir Krievija un bijušās PSRS valstis salīdzinājumā ar tevis nicināto ASV tu pats vari apskatīties lieliskā lapā
http://www.boxofficemojo.com un pēc tam padomāt, kapēc mūs (bijušās PSRS valstis, atskaitot Krieviju) neviena ārzemju kinokompānija neņem nopietni.
Esmu dzīvojis PSRS un tādiem kā man šī filma skatās savādāk. Tiem, kas auguši latvijas mežonīgā kapitālisma laikmetā, tiem neizdosies izgaršot daudzas būtiskas nianses...Lūdzu apgaismo konkrēti ar piemēriem, par ko iet runa.
Šajā filmā ir lieliski specefekti, bet tie nav pašmērķīgi! Tie ir vērsti uz to, lai radītu attiecīgo noskaņu, pasvītrotu aktieru darbu, bet ne lai spēlētu galveno lomu!Labi specefekti ir tie, kurus skatītājs nepamana, piemēram, kad kaut ko nav iespējams/ļoti grūti vai darb/naudietilpīgi uzņemt dabā. Lidmašīnas skrūves ceļojums lejā no debesīm un caur ventilācijas sistēmu un tamlīdzīgi, ar kuriem Dozors piebāzts līdz malām, ir tīrs eye-candy dēļ eye-candy, specefekts specefekta dēļ (precīzāk - datorefekts) un nekā savādāk. Tas nav nekas slikts, es daudzas filmas skatos tikai dēļ tā paša eye-candy (Matrix, Bad Boys 2), vienkārši nevajag tad par "aktieru darba pasvītrošanu" un ko tur vēl.
Un tomēr nopirka! Nedomāju, ka viņi neprot naudu skaitīt.Holivuda pērk tiesības uz _visu_, kas var tai jebkad vēlāk noderēt, pērk tiesības uz visu, kas ir "skaļi izšāvis" kādā valstī Ring/Dark Water Japānā, The Eye/Shiri Korejā, Taxi Francijā, Open Your Eyes Spānijā, Infernal Affairs Honkongā/Ķīnā, Kopps Dānijā un vēl 1000 piemēru. Tālāk šīs "tiesības uz rimeiku" pārklājas ar putekļiem producentu ofisos. Tāpat ir ar Grāmatām/Datorspēlēm/Komiksiem un visu citu, kas ir pērkams. Holivudā līdz galamērķim (gatava filma) nonāk 5% no projektiem. Vārdi "nopirka tiesības" ir ļooooti tāli no vārdiem "filmēs filmu".
Tas nerunājot par to, ka ar šādiem "anonsiem" 1. kanāls vienkārši taisa papildus reklāmu savai filmai.
Es nespēju identificēties ar Neo, Betmenu, Starkiju vai Hatču,Tu nespēj, es spēju. Ko tālāk?
Pārliecināts? Nākošreiz izsaki savas domas nevis pa teikumam izķidā manis teikto! Un ja par korektumu - tavs tonis tāds nav...Mani nekādi nevar uztraukt "burtiņi no interneta". Ja tevi var - jūtu līdzi.
Patiesībā tev vajadzēja vienkārši pateikt, ka tev ļoti patika Nočnoi Dozor, neaizmirstot arī argumentēt, kapēc tieši. Tā vietā tu uzrakstīji _aplamības_ par to, kā Dozors un krievu kino kopumā saliek un saliks turpmāk Holivudu, kā piemēru minot tikai un vienīgi savus subjektīvos iespaidus. Tavam subjektīvajam viedoklim - mans visdziļākais respect, katram patīk tas, kas viņam patīk, un Dozors nav nekāds izņēmums, bet par to pārejo - _objektīvi_ tās IR aplamības.