|
[Apr. 28th, 2005|04:54 pm] |
Riepu ražotājfirma izgatavojusi jauna tipa riepas un izgājusi uz incantu reklāmas triku: par protektora zīmējumu izvēlējusies savu logotipu un piedevām apaļu summiņu piesolījusi balvā rallija uzvarētājam. Uzvar pirmais, kas ar katru no četriem neaizstājamajiem logotipiem nobraucis četrdesmit tūkstošus kilometru. Cik garš ceļš jānobrauc?
... atbilde... ui, piekrītu, to uzdevumu tiešām ir grūti noformulēt tā, lai būtu saprotams skaidri, kas tiek prasīts. nu ko, visi iedomājās konkrēto logo riepas PROTEKTORA vietā? tad klausieties: 31 416 km. viena riteņa apgrieziena ietvaros automobīlis pārvietojas par 2p riteņa rādiusiem, bet logotips uz riepas pamatnes uztin astoņus riteņa rādiusus. Šo lielumu attiecība arī saīsina nepieciešamo auto ceļu.
|
|
|
Comments: |
From: | scoux |
Date: | April 28th, 2005 - 05:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
40'000? 4as riepas - 4 logotipi un vālē tikai..
Kaut kā nesaprotu, cik to logotipu ir. Kompānijai laikam taču viens?
| From: | afs |
Date: | April 28th, 2005 - 06:45 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Atvainojos, bet 3 reizes lasīju ta arī nesapratu. kas ir jaapreķina. un kas ir [neaizstajamais logotips?] Mana atbilde ir 40 000 km ir jānosauc kaut kāds attālums :) | |