matemātika 2klasei |
matemātika 2klasei | 14. Jan 2008 @ 14:47 |
---|
Uzdevums: Galīgi saputrojos visā šitajā otrklasnieku gudrībā!
Sākam mācīties reizināšanu un dalīšanu. Kā sadalīt pāra skaitļus izstāstīju metodom tika, ķipa bērns saprata. (zīmējām punktus, tad dalījām uz pusēm, tad vēl uz pusēm līdz tikām pie rezultāta, ka 4reizes ņemot četrinieku rezultāts ir 16!) Kā sadalīt 49 vienādās daļās? Kā paskaidrot to, kā sadalīt 49 vienādās daļās? Kā tikt līdz tam 7niekam? Lasu grāmatu un dotos piemērus un galīga putra rodas.
Paskaidrojiet man kāds lūdzu, ko?
|
iedzīt galvā reizrēķinu un viss. citu metožu nav.. bet mums pagaidām vēl tā rezināšana dalīšana jāmācās tikai apjausmas līmenī...
va` ta` Jums nav jau otrā grāmata? Tur jau pašās pirmajās lapās ir reizināšana un perimetra aprēķināšana.
Nu nav jamiem vēl jādzen galvā, tur tā smuki 4+4+4+4=16 un citi piemēri, vot i domāju, kā 49 viņam parādīt kā dalīt, tjip kā nonākt līdz tam 7 ....
ir otrā grāmata.. un to perimetru mēs joprojām skaitam.. nekāda dziļāka iedziļināšanās mums vēl nav bijusi vajadzīga.. pats kaut ko mācās (būs jāpaskatās šovakar :))
bet nu bez rezirēķina man domāt nikas tāpat nesanāks ieskaidrot.. lai gan varbūt pēc jaunajām metodēm arī nemāca vairs to :D
nu pag, es pat sīkajam puikam reizināšanu šitā iemācīju, ka trīs reizes ņemot pa trīs rezultāts ir deviņi. Jams gan tikai mazos ciparus vēl rēķina.
bet lielos ciparus... un vēl dalīt... jo dots jau ir viens cipars, kurā jāsadala vienādās daļās...
heh... redzēt ko papāns teiks.
a perimetru mēs arī skaitam.
Reizrēķins nav jāpierāda vai jāskaidro - tas ir jāiemācās.
ir jāizskaidro no kurienes un kā ņemas tas, kas jāiekaļ no galvas!
Kur ņemt? Katras burtnīcas aizmugurē :)
nea burtnīcām aizmugurē nav reizrēķina bet tikai saskaitīšanas tabula(1-2klases burtnīcas), turklāt mācības tagad notiek speciālajās burtnīcās galvenokārt. :)
sen neesi mācījies! :) Jamie nemācās reizrēķinu, jamie mācās reizināt man tikko apskaidroja, vot :) Sviests.
es veinalga pastāvu uz to ka reizrēķins jāiemācās..
viņiem tak saskaitīšanu atņemšanu stabiņos arī nemāca.. bet es iemācīju - un tas dikti atvieglo dzīvi :DDD
nu bet protams ka jāmācās, bet ir jāpaskaidro kā ņemas tie cipari.
un kāpēc viņiem nesaka ka jāmācās, nezinu, bet liek risināt reizrēķina uzdevumus.
nu ja. bet cik esmu redzējusi, manējais tos 4 reiz 5 tā arī rēķinās, ka locīs pirkstus un 4 reizes pie 5 pieskaitīs 5.. :)
da tā visa sistēma tagad ir pilnīgā grīstē..
jā par to sistēmu... kaut kā jokaini tagad.
manējs galvā pirkstus pieliec rēķinos 4reiz 5.
bet to 49 zvanīšu skolotājai, lai man paskaidro, negribu, lai bērns pieņem nepareizu rēķināšanas formu.
ha, tikko sazvanīju skolotāju, izrādās sīks paķēris ne to uzdevumu un mēģina risināt. nja...
izrādās 2x stabiņš šodien tika mācīts, bet mēs te jau 7x7 mācamies.
rr.
From: | kendo |
Date: |
15. Janvāris 2008 - 08:15 |
|
|
|
(Link) |
|
Nepastāv vienkāršs kvadrātsaknes vilkšanas algoritms... ja kas...
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |