- Lietotāji un interfeiss
- 21.1.03 15:09
- Autors: Lāčplēšplēsis
Mazliet no kādas grāmatas — User Interface Design for Programmers. Lasāmviela ne tikai programmētājiem.
- 4 rakstair doma
- [elfz]
- 21.1.03 17:09
-
Bezvārdis
vispaabaa shitam vecim praktiski visu ir veerts lasiit, vaajpr sakariigs vecis.
- Atbildēt
- 25.1.03 21:07
-
populārs vīrs, bet nu šaubīgs arī ..
- Atbildēt
- summaaary
- 25.1.03 21:21
-
[Error: Irreparable invalid markup ('<p [...] ;>') in entry. Owner must fix manually. Raw contents below.]
To summarize, designing good software takes about six steps: <br/> <br/> 1. Invent some users <p style = "color:#900";> vajadzētu ņemt īstos lietotājus, ja to nav, tad nav arī nekādu faktu, tikai pieredze un radošais gars </p> 2. Figure out the important activities <p style = "color:#900";> ja nav lietotāju, kā var zināt, kas ir svarīgs? </p> 3. Figure out the user model -- how the user will expect to accomplish those activities <p style = "color:#900";> šamanisms .. ja nav lietotāju nevar zināt, kas notiks </p> 4. Sketch out the first draft of the design <p style = "color:#900";> :) </p> 5. Iterate over your design again and again, making it easier and easier until it's well within the capabilities of your imaginary users <p style = "color:#900";> tā var to darīt mūžīgi :) </p> 6. Watch real humans trying to use your software. Note the areas where people have trouble, which probably demonstrate areas where the program model isn't matching the user model. <p style = "color:#900";> aha, here we go .. un tagad parādam to visu īstajiem lietotājiem .. </p> <p style = "color:#900";> Alternatīvas: klients uz vietas, vai bieža atsauksmu saņemšana, klients izvēlās prioritātes, idejas ģenerē visi, klients nolemj, kad ir pabeigts klients maksā :)) </p> - Atbildēt