|
[8. Jul 2018|12:04] |
Būtu labi, ja nākošais tehnoloģijas bums būtu par to, kā uzlabot lidošanu no pasažiera skatpunkta. Lidošana lielākoties joprojām ir tikpat nožēlojama vai sliktāka kā pirms 15 gadiem, sākot ar transporta problēmām lai tiktu uz lidostu, lidojumu atcelšanu un kavēšanos, un nulles autonomijas un garlaicību lidojuma laikā. |
|
|
Comments: |
From: | (Anonymous) |
Date: | 8. Jūlijs 2018 - 14:25 |
---|
| | | (Link) |
|
esi kādreiz lidojis arī ar ko citu kā raini?
Ir gadījies - ar ryanair vispār tikai dažas reizes esmu lidojis.
Ja salīdzina skalu "sliktākā pieredze, kāda jebkad ir bijusi", "labākā pieredze ar reālu kompāniju un lidostu", un "potenciāli ideālā pieredze", tad pirmās divas ir pavisam tuvu viena otrai, salīdzinot ar trešo.
From: | (Anonymous) |
Date: | 8. Jūlijs 2018 - 14:54 |
---|
| | | (Link) |
|
kādu servisu tu pats piedāvā, ja tik daudz jālido?
| |