- Mārketings
- 1/28/13 03:58 pm
-
Jau izsenis klusībā lepojos ar to, ka mūsdienu reklāmu triki man ir kā pīlei ūdens. Televizora man nav jau kādus 5 gadus, internetos man ir uztrenēta selektīvā baneru neredzēšanas maņa, radio neklausos un staigājot pa ielām skatos tikai sev zem kājām. Un visus tos, kuri zvana pie dzīvokļa durvīm un piedāvā
pareizo dievupareizo internetu vai mobilo tīklu, es parasti laipni pasūtu bekot. Pēdējā laikā esmu pamanījis 2 mārketinga izgājienus, kas mani uzrunāja.
Pirms kādas nedēļas drūmajā ziemas salā pa Rīgas ielām pastaigājās puisis ar meiteni un visiem piedāvāja iedzert siltu Lipton tēju. Ar drebošām rokām pieķēros šai siltajai tējas krūzei un biju pateicīgs līdz nemaņai. Tēja bija perfekta, ne pa karstu, ne pa aukstu, ne pa rūgtu, ne pa saldu. Karoče, žetons Liptonam. (Šī ir neapmaksāta Lipton reklāma. Reklāmas autors nekādus citus papildus motivātorus izņemot siltu tēju nav saņēmis)
Otrs piegājiens bija krietni primitīvāks. Vazājos apkārt pa centrāltirgus gaļas paviljonu meklējot cūkas smadzenes. Centrāltirgu ir iespējams izturēt tikai ar austiņām ausīs, bet tavu neražu, tieši toreiz man telefonam sēdās nost akļumators un tādēļ man nācās uzklausīt simt un vienu "lūdzu", "svaigs", "ko Jums piedāvāt", "Varbūt šo šķiņķīti?","Mūsu cūkas ir pašas garšīgākās, jo mēs tās nogalinām maigi". Noguris no uzmācīgajiem pārdevējiem tā arī neatradu ilgi kārotās smadzenes, bet toties nopirku gaļas gabalu no onkuļa, kurš man garāmejot uzsauca "С бородой скидки"(ar bārdu atlaides)