S;akam uzskatitīt:
1) no rīta - radio swh - "es esmu notriekta. Es guļu zemē. es asiņoju. Es esmu pavisam beigta. Mans mugurkauls ir sadragāts...". Šai brīdī abas ar muteri vienlačīgi pateicām "kretīni" un pārslēdzām raidstaciju.
2) pusdienlaikā, radio swh - lmt reklāma, kas saka [pamatdoma]: nevajag palikt vienam, tas nav forši, tas ir garlaicīgi, pērciet sms, lai nepaliktu vieni. Cmon, tātad tikai barā ir spēks?
BĻE. Viss, piekrītu ab - Latvijā tik tiešām reklāmu tirgus, kas balstās uz lētumu, nevis kvalitāti. Nu nevar spēlēties tādos līmeņos ar cilvēku uztveri. Kur paliek ētika? Tas viens. Otrs - kur paliek kompleksa pieeja PR? Kaut vai tam pašam CSDD - vienīgais, ko es par drošības veicināšannu uz ceļiem redzu, ir uzkrītošas un riebīgas reklāmas, kuras motivē uz viņām neskatīties nevis piedomāt par savu drošību. Un - kāpēc reklāmas kampaņa, nevis izglītošanas?
Vēl kas - sevi cienoša raidstacija... ir gatava riskēt ar sava PR sabojāšanu, pārraidot nekvalitatīvas reklāmas? Nja. Arī - tirgus rādītājs.
December 2011
|
Brutālas reklāmas
|