(Anonīms)
Gribi mazu un jauku - paskaties uz Fiat Panda 4x4. Mazs, jauks, ir klīrenss, var arī pa ietvēm vilkt, arī mežā nav pats vājākais (4x4klubs.lv pasākumos tauta ar Pandu arī piedalās).
Kas attiecas uz automātu, mana n^x-ā mašīna bija Audi A6 (C5) automāts, tāds ideāls 5-ātrumu, slēdzās nemanāmi gan pedal-to-ze-metal braukšanas režīmā gan arī vecmāmiņu vadāšanas režīmā. Nobraucu 2 vai 3 gadus, noplēsu visu plastmasas "bruņu" apakšā un sapratu ka tā turpināties nevar, pārsēdos uz LR Discovery (pazīstams offroad aprindās kā "skolas autobuss"), ar manuāli. I nekādu emociju, viss skaisti un daiļi. Te gan piebilde - braukt sāku kādu mazpadsmit gadu vecumā kad vēl netiku līdz pedāļiem - sēdēju fāterim klēpī, stūrēju un štepselēju robus. Kad tiku līdz žiguļa pedāļiem tad sāku pats braukt, tā ka līdz pirmajam automātam man ir bijuši kādi 10 gadi pie manuālās kārbas.
Kas attiecas uz automātu, mana n^x-ā mašīna bija Audi A6 (C5) automāts, tāds ideāls 5-ātrumu, slēdzās nemanāmi gan pedal-to-ze-metal braukšanas režīmā gan arī vecmāmiņu vadāšanas režīmā. Nobraucu 2 vai 3 gadus, noplēsu visu plastmasas "bruņu" apakšā un sapratu ka tā turpināties nevar, pārsēdos uz LR Discovery (pazīstams offroad aprindās kā "skolas autobuss"), ar manuāli. I nekādu emociju, viss skaisti un daiļi. Te gan piebilde - braukt sāku kādu mazpadsmit gadu vecumā kad vēl netiku līdz pedāļiem - sēdēju fāterim klēpī, stūrēju un štepselēju robus. Kad tiku līdz žiguļa pedāļiem tad sāku pats braukt, tā ka līdz pirmajam automātam man ir bijuši kādi 10 gadi pie manuālās kārbas.