informācijas pārbagātība. Tagad es pilnībā izprotu to slaidu ar The Ekonomista abonēšanas lappuses piemēru. "Trešā"(thrashā;D) izvēle tiek piedāvāta tikai tāpēc, lai "salīdzināšanas dēļ" pircējs neizvēlētos lētāko, tas ir, neieraudzītu to, ka BEZ šīs trešās opcijas (kuras funkcija principā ir paskaidrot, ka more is less)pirmā izskatītos pavisam citādāk. efektīvāka.
persona + mākslīgais intelekts @ 00:43
zero_weirdness:
informācijas pārbagātība. Tagad es pilnībā izprotu to slaidu ar The Ekonomista abonēšanas lappuses piemēru. "Trešā"(thrashā;D) izvēle tiek piedāvāta tikai tāpēc, lai "salīdzināšanas dēļ" pircējs neizvēlētos lētāko, tas ir, neieraudzītu to, ka BEZ šīs trešās opcijas (kuras funkcija principā ir paskaidrot, ka more is less)pirmā izskatītos pavisam citādāk. efektīvāka.
informācijas pārbagātība. Tagad es pilnībā izprotu to slaidu ar The Ekonomista abonēšanas lappuses piemēru. "Trešā"(thrashā;D) izvēle tiek piedāvāta tikai tāpēc, lai "salīdzināšanas dēļ" pircējs neizvēlētos lētāko, tas ir, neieraudzītu to, ka BEZ šīs trešās opcijas (kuras funkcija principā ir paskaidrot, ka more is less)pirmā izskatītos pavisam citādāk. efektīvāka.